سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غضنفري خبر داد:

نظارت سازمان حمايت و جامعه اصناف بر توليد و توزيع

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت، سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليد کنندگان و جامعه اصناف بر بازار و توليد ، توزيع و خرده فروشي کالاها نظارت دارند.


به گزارش سروس اقتصادي باشگاه خبرنگاران،غضنفري در حاشيه نشست امروز هيات دولت درجمع خبرنگاران افزود: با کمک توليدکنندگان و توزيع کنندگان برنامه ريزي هايي شده است تا موجودي کالا در کشور به اندازه کافي باشد و صحيح توزيع شود، همچنين از توليد نيز حمايت کافي شود.
وي گفت: در ماه مبارک رمضان نيز همچون سال هاي گذشته نمايشگاه عرضه مستقيم کالا برپا خواهد شد عرضه مستقيم مايحتاج عمومي با قيمت مناسب صورت خواهد گرفت.
وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: در زمينه تأمين روغن، گوشت و مرغ برنامه ريزي هايي شده است تا با ذخيره سازي، کالاي بيشتري در زمان مورد نياز وارد بازار شود.
غضنفري گفت: با کارخانه ها در زمينه درج قيمت مذاکراتي شده است و در بازار نيز با کمک اصناف نظارت مي شود تا قيمت درج شده بر روي کالا عرضه شود.
وي افزود: در صورت بروز مشکل سامانه 124 براي دريافت شکايات مردمي پيش بيني شده است.
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمينه کنترل بازار، در طرحي که از دو ماه پيش آغاز شد موفقيت هاي نسبي به دست آورده ايم به گونه اي که در طرح کنترل قيمت شير خام، قيمت800 تا 900 تومان توافق شده ميان کارخانه ها و دامداران پس از ورود دولت به630 تومان کاهش يافت.
غضنفري افزود: گزارش هايي از چند استان مبني بر عرضه نشدن شير به قيمت630 تومان داشتيم که در مقابل، دولت قول داد دامداراني که شير را 630 تومان تحويل دهند در عوض نهاده هاي دامي را با قيمت ارزان دريافت خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.