سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو سازمان لیگ فوتسال:

فوتسال باید المپیکی شود

عضو سازمان لیگ فوتسال گفت: بازی های جذاب مانند فوتسال پتانسیل حضور در بازی های المپیک را دارد و باید به آن پرداخته شود.

سعید نجاریان، مدیر عامل باشگاه فوتسال راه ساری در خصوص حواشی این رشته به خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: فوتسال پر افتخارترین رشته توپی در 10 سال گذشته است که بدون شک باشگاه ها نقش بسیار مهمی در آن داشتند با حمایت از این رشته می توان عناوین برتری در سطح جهان کسب کرد ولی مشکلاتی در فوتسال وجود دارد که در سایه بی توجهی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: من پیشنهاد می کنم فوتسال به سمت معاونت تبدیل شده ودر کارهای خود استقلال کامل داشته باشد همچنین مدیران فوتسال به راحتی می توانند تلاش کنند تا این رشته در رده رشته های المپیکی قرار بگیرد.

نجاریان ادامه داد: فوتسال دو عضو از مجموع 70 عضو مجمع فدراسیون فوتبال را دارد ولی باید نفرات افزایش یافته یا حداقل اعضای هیات رئیسه به جمع فوتسال راه پیدا کنند.

 وی درخصوص بحث حامیان مالی خاطر نشان کرد: باشگاه ها باید ملزم شوند که برای تیم خود حامی مالی پیدا کنند با گرفتن بخش بازی ها در شبکه ورزش می توان در راه در آمد زایی فوتسال گام برداشت.

 وی گفت: یکی از مشکلات فوتسال اتفاقات هفته آخر و تاخیر دو ماهه در لیگ برتر و اظهار نظرات مشاقفی در مورد رای اعلام شده بود جریمه های که برای فوتسالی ها صادر شد بیشتر جرایم سطح بالا و فوتبالی بوده است در حالی که سطح در آمد های فوتسال و فوتبال قابل مقایسه نیست وباید دراین زمینه تجدید نظر شود.

نجاریان در پایان گفت: باشگاه ها اگر دست به دست هم دهند احتیاطی به قانون سقف قرار داد نداریم ومی توانیم هر سال با مبالغ معقول برای لیگ برتر تیم ببندیم./مح


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.