سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده استاندار تهران به 400 هزار بيكار پايتخت

استاندار تهران با بیان اینکه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر در استان تهران بیکارداريم ، گفت: با بررسي عملكرد بانكها در شوراي اشتغال بانک‌هایی كه همکاری نکرده‌اند معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مرتضی تمدن در حاشیه جلسه شورای اشتغال استاندار تهران در جمع خبرنگاران به رعایت سیاست‌ اعتدال در سیستم بانکی  اشاره كرد و عنوان كرد : با رعايت اين سيستم وضعيت اشتغال بهبود پيدا ميكند.
استاندار تهران با بيان اينكه بانک‌هایی که برای ایجاد اشتغال همکاری نکرده‌اند معرفی شده است،افزود:
از سال جدید نیز امیدی به همکاری این بانک‌ها نیست.
وي اضافه كرد:
تا کنون 4 بانک در ایجاد اشتغال همکاری خوبی داشته و برخي ديگر عملکرد منفی در ارائه تسهیلات و اشتغال‌زایی وعملکرد ضعیف داشته است.
استاندار تهران از ایجاد اشتغال و به کار گیري  نیروهای بیکار خبر داد و گفت: در سال گذشته ظرفیت اشتغال در استان تهران 365 هزار نفر بوده كه  به این تعهد عمل شده و امروز در شورای اشتغال تیم راستی‌آزمایی اعزام می‌شود و آمار ایجاد اشتغال را به صورت نمونه‌ایی مورد سنجش قرار می‌دهد.
تمد در خصوص تسهیلاتی که در سال جاری برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است گفت: 60 میلیارد تومان نیز در حوزه صنعت در نظر گرفته شده وحدود  270 میلیارد تومان در بخش کشاورزی تسهیلات برای ایجاد شغل تخصیص یافته است./ف



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.