سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

كلاس مربیگری درجه C كنفدراسیون فوتبال آسیا در زاهدان آغاز شد

نایب رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: كلاس های مربیگری درجه C كنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور حمید حاجی اسماعیلی زاده مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی از امروز در زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان، علیرضا مجرد افزود: این كلاسها از 24 خرداد تا اول تیرماه در سرسرای آموزش هیات فوتبال سیستان وبلوچستان واقع در دهكده ورزشی زاهدان دایر است.
وی اظهار داشت: 24 نفر از مربیان زاهدانی كه موفق به دریافت مدرك مربی گری درجه D شده بودند پس از انجام تست آمادگی جسمانی مجوز حضور در این كلاس آموزشی را گرفتند.
نایب رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: به افرادی كه در پایان این كلاس آموزشی نمره لازم را كسب كنند مدرك مربیگری درجه C كنفدراسیون فوتبال آسیا اعطا می شود.
وی افزود: این دوره مربیگری نهمین كلاس آموزشی فوتبال محسوب می شود كه توسط هیات فوتبال سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تاكنون در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و سراوان برگزار شده است.
وی گفت: برگزاری كلاس های مختلف آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی مربیان، داوران و فوتبالیست های سیستان و بلوچستان اولویت امسال هیات فوتبال استان است. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.