سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

انجام فازهای 9 و 10پارس جنوبی با وجود تحریم ها ، افتخاری بزرگ است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز انجام پروژه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی توسط كارشناسان و متخصصان تلاشگر و متعهد كشورمان را با وجود فشارها ، كمبودها و تحریم های ظالمانه قدرت های جهانی و استكباری ، افتخاری بزرگ و ماندگار برای این مرز و بوم توصیف كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان ، آیت الله 'سیدمحمدعلی موسوی جزایری' در مراسم تجلیل از دست اندركاران و مدیران پروژه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی در شركت ملی حفاری ایران (اهواز) ، افزود: انجام این پروژه تماما به دست باكفایت متخصصان و شركت های توانای ایرانی نشان دهنده شكست تبلیغات دشمنان كه وانمود می كردند ایرانی ها قادر به انجام چنین پروژه های عظیمی نیستند می باشد و اگر خود را باور كنیم قادر خواهیم بود پروژه های بزرگتری را نیز عملیاتی كنیم.

وی انجام حفاری فازهای 14 ، 17 و 18 پارس جنوبی توسط حفارمردان ایرانی را نشان دیگری از روحیه خودباوری و اتكا به توانایی بومی در سال حمایت از تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی توصیف و ابراز امیدواری كرد این پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینكه هم اینك كشور در شرایط جنگ اقتصادی به سر می برد ولی به همت و عزم جوانان و كارشناسان این مرز و بوم قادر هستیم تحریم های به اصطلاح 'گزنده' و 'شكننده' را ناكارآمد كنیم افزود: انجام پروژه های 9 و 10 پارس جنوبی نشانه فائق آمدن بر تحریم ها و فشارهای دشمنان كینه توز می باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه دست اندركاران فازهای 9 و 10 پارس جنوبی را سربازان جبهه تولید و سازندگی كشور و سعادتمند در دنیا و آخرت خواند و گفت: اجر و ثواب این كار بزرگ كمتر از جهادگران و رزمندگان جبهه جنگ نیست زیرا اینان خظ شكنان جبهه اقتصادی هستند.

وی ترفندهای تبلیغاتی امریكایی ها و انگلیسی ها كه وانمود می كردند ایرانی قادر نیست كارهای بزرگ انجام دهد نوعی بزرگ بینی و تكبر غربی ها عنوان كرد و گفت: امام راحل و عظیم الشان ما این ترفند و خیال واهی و بی اساس دشمن را باطل و روح خودباوری را در ملت ایران متبلور كرد.

وی عمل به شعار تولید ملی و حمایت كار و سرمایه ایرانی را به مثابه یك تكلیف الهی و شرعی برای احاد مردم بویژه دست اندركاران و مسوولان اجرایی كشور توصیف كرد و گفت: نامگذاری چند سال اخیر با رویكرد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نشانه درك عمیق

ایشان از مسایل اقتصادی و فشارهای اقتصادی بدخواهان نظام اسلامی و ضرورت مقابله با فشارها و ترفندهای اقتصادی دشمنان است از رو باید تمام توان خود را برای حمایت از تولید داخلی و بهره گیری از توانمندی های جوانان و متخصصان ایرانی بكار گیریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینكه اگر حالت ایستایی و توقف در سازندگی كشور داشته باشیم محكوم به پذیرش شكست هستیم تصریح كرد: هیچكس نباید تصور كند كه دشمن از توطئه دست برداشته است ، از این رو همیشه باید لباس كار به تن داشته باشیم ، در دریا و خشكی چاه حفاری كینم تا كشور بتواند روی پای خودش بایستد.

آیت الله موسوی جزایری به جایگاه كارگر با استناد به روایات رسیده از بزرگان دین اشاره كرد و گفت: اهمیت كار و تلاش در اسلام به قدری با اهمیت است كه پیامبر دست پینه بسته كارگر را می بوسد.

وی در ادامه سخنان خود شركت ملی حفاری ایران را ، یادگار ارزشمند امام بزرگوار و فقید انقلاب اسلامی عنوان كرد و یادآور شد: این شركت با گام های بلند و فعالیت حفاری در خشكی و عرضه دریایی خدمات شایانی به كشور كرده كه امیدواریم این خدمت ها همچنان باقوت ادامه یابد.

بنا به این گزارش در مراسمی كه در سالن ستاد مركزی شركت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد از 40نفر از دست اندركاران و مدیران فارهای 9 و 10 پارس جنوبی تجلیل شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.