سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال مردم از کنسرت چکناواریان، غافلگیر گير كننده بود

استقبال علاقمندان موسیقی، از کنسرت ارکستر مجلسی ارمنستان به رهبری لوریس چکناواریان، تالار وحدت را غافلگیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، پس از دو شب نخست کنسرت ارکستر مجلسی ارمنستان که به دلیل تداخل زمانی با بازی­های جام ملت­های اروپا و بازه زمانی امتحانات مدارس و دانشگاه­ها از اقبال کمتری برخوردار بود، استقبال بیش از ظرفیت تالار وحدت، در شب­های سوم تا هفتم این کنسرت، مسئولان تالار وحدت را غافلگیر کرد.

این در حالی است که در اجرای ششم - مقارن با شامگاه چهارشنبه 24 خرداد - ارسلان، اردلان و اردوان کامکار، ارکستر مجلسی ارمنستان را همراهی می­کنند و همین امر منجر شد تا توجه طیف وسیعی از علاقمندان به سمت این برنامه و خروجی­های فروش بلیت قرار گیرد.

از دیگر سو، بلیت­های اجرای پنج شنبه 25 خرداد نیز که با اجرای آثاری از سید محمد میر زمانی ( سوئیت حماسه جنگل)، شاهین فرهت (کنسرتو ایرانی برای پیانو) و لوریس چکناواریان (آرارات سوئیت) است، عصر روز دوشنبه 22 خرداد به پایان رسید.

کنسرت ارکستر مجلسی ارمنستان به رهبری لوریس چکناواریان با اجراهایی متفاوت تا 2 تیر در تالار وحدت ادامه خواهد داشت و مراکز فروش بلیت آن علاوه بر گیشه تالار وحدت، سایت بنیاد رودکی به نشانی: www.bonyadroudaki.irسایت سی گذر به نشانی:www.sigozar.com و سایت سینما آزادی به نشانی: www.cinema_azadi.com است. /م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.