سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگراني صهيونيستها از تاثير مقاومت بر کودکان فلسطين

صهیونیست ها از تاثیر پذیری كودكان فلسطینی از فرهنگ مقاومت اظهار نگرانی كردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، نشریات صهیونیستی نگرانی خود را از تاثیر پذیری كودكان فلسطینی از فرهنگ مقاومت بیان كردند.

كودكان فلسطینی در مراسمی كه در یك ورزشگاه در نوار غزه برگزار شد، در حالی كه لباس های نظامی پوشیده و سلاح در دست داشتند، مشكلات مردم فلسطین و رنج های زندانیان در بند رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

نشریه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت در صفحه اصلی خود در همین رابطه از تاثیر پذیری كودكان در فلسطینی در نوار غزه از فرهنگ مقاومت و تقلید از نقش مقاومت به شدت اظهار نگرانی كرد.

یدیعوت آحرونوت در ادامه گزارش خود افزود كه كودكان در طول مراسم فارغ التحصیلی با بستن سربندهای گردان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی، شعارهای ضد رژیم صهیونیستی سر داده و اعلام كردند كه در آینده به صف مقاومت می پیوندند تا با این رژیم مبارزه كنند و علیه صهیونیستها عملیات انجام دهند.

این نشریه اضافه كرد كه كودكان در حالی كه پرچم های جهاد اسلامی و فلسطین را حمل می كردند، تصاویری از شهیدان به خصوص دكتر 'فتحی ابراهیم الشقاقی' بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی را در دست داشتند.

نشریه صهیونیستی در صفحه اصلی خود در اینترنت با انتشار عكسهایی كه پایگاه الاعلام الحربی متعلق به گردانهای قدس از این مراسم منتشر كرده بود، از پیوستن كودكان فلسطینی در آینده به مقاومت و تاثیرپذیری از فرهنگ مقاومت به شدت اظهار نگرانی كرد.

برچسب ها: صهیونیست ، مقاومت ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.