سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش"خانه مهر" در فرهنگسرای خاتم(ص)

فرهنگسرای خاتم(ص) برنامه ای را با عنوان "خانه مهر" در قالب اجرای نمایش طنز توسط گروه"رعد و برق" با موضوع روابط زناشویی برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 ؛ این برنامه بر اساس نیاز زوجین و با هدف آشنایی خانواده ها با "تعارضات موجود بین زوجین" و نحوه رفع آنها در قالب نمایش طنز با سه اجرا در تالارآمفی تئاتر فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.
جعفر رئیسیان زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 و رئیس فرهنگسرای خاتم در این مورد گفت: این برنامه در سه نوبت در زمانهای بیست و یکم، بیست و سوم و بیست وهشتم خرداد اجرا می شود.
وی افزود: تلاش کرده ایم با ارائه راهکارهای مختلف در جهت حل مسائل زناشویی و تعارضات زوجین با استفاده از هنر نمایش گام برداریم.
رئیسیان زاده همچنین گفت: یکی از کاربردهای نمایش انتقال پیام به مخاطب به صورت غیرمستقیم به جهت ارائه یک مفهوم خاص می باشد که در این نمایش به صورت طنز به معضلات و مشکلات زندگی زوجین پرداخته می شود.
وی اظهار داشت: منبع بسیاری از اختلافات زوجین می تواند تقاضای غیر واقع بینانه و غیر معقولانه یکی از آنها باشد، و حل کردن تعارض ها احتیاج به صداقت و شوق برای درک جایگاههای خود و همسر دارد. حتی اگر بسیار زمان بر باشد.
رئیسیان زاده در پایان اشاره کرد: پس از اتمام نمایش با حضور کارشناس زبده و متبحر ضمن ارائه توضیحات تکمیلی به سوالات متعدد شرکت کنندگان در موضوع مربوطه پاسخ داده می شود.
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207065 واحد هنری تماس ویا به نشانی:یافت آباد-شهرک ولیعصر-خ پژاند-بوستان لواسانی- فرهنگ سرای خاتم مراجعه نمایند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.