سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

لزوم ساماندهی اراضی بدون سند فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فیروزکوه ساماندهی اراضی بدون سند فیروزکوه با لازم است.

سعید افشارنادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن دستاورد های نشست مشترک با سیدصادق سعادتیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران را رضایت‏ بخش عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در این نشست تأکید شد که ساماندهی هر چه سریع ‏تر اراضی بدون سند در شهرستان فیروزکوه با پیگیری اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان انجام شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: اقدامات اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فیروزکوه در سالیان اخیر در بخش ‏های مختلف قابل قبول بوده و به ویژه در زمینه ساماندهی و صدور اسناد تمام اراضی ملی در شهرستان فیروزکوه فعالیت‏ های ارزنده‏ ای انجام شده است.

افشارنادری با تقدیر از خدمات انجام شده در زمینه صدور اسناد مسکن روستایی و رفع مشکل مسکن مهر فیروزکوه، تداوم روند خدمت‏رسانی مطلوب توسط دستگاه‏ های اجرایی شهرستان فیروزکوه را به مردم خواستار شد.

وی تصریح کرد: شهرستان فیروزکوه دارای شرایط جغرافیایی خاصی است و یکی از بزرگ ‏ترین شهرستان ‏های استان تهران محسوب می ‏شود، به همین خاطر باید به آن با دید وسیع‏ تری نسبت به سایر شهرستان‏ ها نگاه شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: شهر فیروزکوه جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر دارد و این می ‏طلبد تا بر اساس مقررات موجود، نسبت به ساماندهی اراضی بدون سند آن اقدامات لازم و تکمیلی انجام شود.

افشارنادری همچنین از برگزاری جلسه مشترکی با حضور مسئولان شهرستان فیروزکوه و مدیران ثبت اسناد و املاک استان تهران به منظور فراهم‏ سازی مقدمات ساماندهی اراضی بدون سند در این شهر در آینده نزدیک خبر داد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.