سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بستر مناسب برای تفریح سالم خانواده ‏ها لزوم برنامه ‏ریزی‏ اصولی در منطقه تنگه ‌واشی است

امام جمعه فیروزکوه گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای تفریح سالم خانواده ‏ها مستلزم برنامه‏ ریزی‏ های دقیق و اصولی در منطقه تنگه ‌واشی است.

 حجت الاسلام عبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بر اجرای برنامه‏ های فرهنگی و ارائه طرح‏ های پیشنهادی راه گشا و قابل اجرا از سوی دستگاه‏های دولتی فیروزکوه در این زمینه تأکید کرد.

استیری ادامه داد: در برخی از فصول از جمله پس از شهریورماه با توجه به پایان فصل تعطیلات تابستان و کاهش تعداد گردشگران در منطقه، باید شماری از برنامه‏ ها به صورت آزمایشی در منطقه تنگه ‌واشی اجرا شود.

امام جمعه فیروزکوه بیان کرد: اجرای برنامه ‏های فرهنگی در تنگه‌ واشی نیازمند همکاری و تعامل تمام دستگاه‏های شهرستان فیروزکوه به ویژه دستگاه ‏های متولی فرهنگ است.

استیری خاطرنشان کرد: بسیاری از مصوبات جلسه‏ های قبل و سال‏های گذشته به دلیل پیگیری نکردن مسئولان ذی‏ ربط مسکوت مانده است و این امر اهتمام ویژه مسئولان تمام دستگاه‏ ها را برای ساماندهی منطقه تنگه واشی می ‏طلبد.

امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: با استفاده مطلوب و بهینه از امکانات موجود می‏ توان تصمیمات لازم را در شرایط فعلی به منظور ساماندهی این منطقه گردشگری اتخاذ کرد.

استیری در ادامه با اشاره به نامه 53 نهج‏ البلاغه که از فرازهای این نامه به عنوان یک منشور مدیریتی یاد می‏ شود، به آبادانی زمین در مرحله نخست تأکید کرد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: در این نامه آمده است که "آباد کنید و به فکر درآمد و منفعت نباشید، چراکه با آباد کردن درآمد و سود نیز به دنبال آن حاصل خواهد شد".

استیری ادامه داد: تنها به دنبال منفعت بودن بدون آبادانی زمین، نتیجه‏ ای جز خراب شدن زمین ‏ها، هدر رفتن سرمایه موجود و خسران در بر نخواهد داشت.

امام جمعه فیروزکوه توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را از  مهم‏ ترین دغدغه‏ های مسئولان دانست و افزود: تنها با دید مثبت و ارائه راهکارها، طرح‏ ها  و برنامه‏ های فرهنگی با مدیریتی واحد، ساماندهی منطقه گردشگری تنگه‌واشی میسر خواهد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.