سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شكوري: تکليفم با پرسپوليبس مشخص نيست

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فعلاً تكليفم براي فصل بعد با پرسپوليس معلوم نيست و منتظرم از باشگاه با من تماس بگيرند.

 ابراهيم شكوري  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم ولي  وضعيتم براي فصل بعد با اين تيم فعلاً معلوم نيست منتظرم از باشگا با من تماس بگيرند تا با پرسپوليس براي فصل بعد توافق كنم يا از اين تيم جدا شوم. همه چيز طي 2-3 روز آينده مشخص مي شود.

وي افزود: من در ليست مورد نياز دنيزلي براي فصل بعد نبودم فكر مي كنم حق هر مربي است كه بازيكنان مورد نظرش را انتخاب كند، آقاي دنيزلي هم تشخيص داده كه من نباشم و آنهايي كه در ليست ايشان هستند، شايستگي حضور در پرسپوليس را دارند و اميدوارم در فصل جديد پرسپوليس موفق باشد.

او در ادامه گفت: دوست داشتم در پرسپوليس بمانم آرزوي هر بازيكني است كه در پرسپوليس بازي كند اما در اين3 سالي كه براي پرسپوليس بازي كردم، كمترين پول را گرفتم.

مدافع فصل قبل پرسپوليس اظهار داشت: در اين 3 سال در مجموع 400 ميليون هم از پرسپوليس نگرفتم اما افتخار مي كنم كه در پرسپوليس بازي كردم چون تيم بزرگي است و هواداران بسيار زيادي در سراسر دنيا دارد.

وي افزود: شرايط طوري شده كه جدايي من و پرسپوليس به نفع 2 طرف است و اميدوارم پرسپوليس موفق باشد و بايد منتظر نتيجه مذاكرات روزهاي آينده با باشگاه باشم.

او در ادامه گفت: از دنيزلي و پرسپوليس دلخور نيستم اما ناراحتم كه چرا در پرسپوليس فصل جديد نيستم. البته حق طبيعي هر مربي و مدير باشگاه است كه بازيكنان مورد نظرشان را جذب كنند چون در پايان فصل آنها هستند كه بايد جوابگوي نتايج تيم باشند.

شكوري گفت: خاطرات تلخ و شيرين زيادي با پرسپوليس دارم و اميدوارم تيم محبوبم در فصل جديد موفق باشد چون هواداران در فصل گذشته خيلي اذيت شدند و حق آنها است كه تيم قدرتمندي داشته باشند و با نتايج خوبي كه كسب مي كند، شاد و خوشحال باشند و لذت ببرند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.