سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليرضا كاويان راد:

«افسانه آرش 2» آماده پخش است

انيميشن "افسانه آرش 2" به كارگرداني عليرضا كاويان راد از توليدات مركز پويانمايي صبا آماده پخش از شبكه دو سيما است.

عليرضا كاويان راد كارگردان و تهيه كننده انيميشن "افسانه‌ي آرش 2" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سريالي با نام افسانه آرش در 26 قسمت 15 دقيقه اي توليد و پخش شد كه تله فيلمي با عنوان افسانه آرش 2 از آن به مدت 75 دقيقه توليد شد.
وي افزود: انيميشن افسانه آرش 2 داراي تكنيك دو بعدي است كه توليد آن نزديك در سال به طول انجاميد و در حال حاضر آماده پخش از شبكه دو سيما است.
كاويان راد ادامه داد: ما در دوره اي هستيم كه قهرمانان خارجي مثل سوپرمن و اسپايدرمن فضا را پر كرده و ناخودآگاه بچه هاي ما به سمت آن ها گرايش پيدا مي كنند بنابراين وظيفه خود ديديم تا اسطوره ها و ابر قهرمان هاي ايراني را به كودكان ايراني معرفي كنيم.
كاويان راد عنوان كرد: آرش به عنوان قهرمان ملي و اسطوره اي بهترين گزينه براي كودك ايراني است و در نفس خود به جايي مي رسد كه بتواند جان خود را در تير بريزد و روحش را پرتاب كند و اين حس با مفاهيم شرقي و ايراني همراه است و در نتيجه براي كودك ايراني قابل لمس تر است.
وي اظهار داشت: كارهايي از اين قبيل كه وقت و انرژي و هزينه زيادي صرف ساخت آن شده است بايد تلويزيون بهترين زمان پخش براي آن در نظر گرفته شود و همچنين با تبليغات مخاطب را از زمان پخش آن مطلع كرده تا كار به خوبي ديده شود.
وي خاطرنشان كرد: محمدرضا يوسفي انيميشن افسانه‌ي آرش 2 را به رشته تحرير درآورده و اميرحسين جليلي آهنگسازي آنرا برعهده داشته است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.