سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ تا پایان امسال؛

43 پروژه مهر ماندگار در استان تهران افتتاح می شود

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران از افتتاح 43 پروژه مختلف طرح مهر ماندگار تا پایان سال جاری خبر داد.

هادی رحمتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: امسال طرح های عمرانی استان تهران توسط شرکتهای سهامی که در استان وجود دارند در سرفصلهای مختلف اجرایی می شود.

وی افزود: بودجه این پروژه ها بر اساس مصوبات پیوست لایحه های بودجه سال 91 به دستگاه ها ابلاغ شده است و تمامی طرح ها برمبنای سیاستهای استان و شهرستان های آن می باشد.

رحمتی ادامه داد: با توجه به نیازسنجی شهرستان ها که از طریق فرمانداری ها اخذ شده طرح های عمرانی امسال در سه سرفصل شهرستانی، استانی و ملی در دست پیگیری است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران درباره طرح مهر ماندگار در استان گفت: در حال حاضر 43 پروژه عمرانی در قالب طرح مهر ماندگار برای استان تهران تعریف شده است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: طرح مهر ماندگار براي تكميل و بهره‌برداري از تمام طرحهاي بزرگ عمراني، علمي، بهداشتي، صنعتي، فنآوري و كشاورزي و فرهنگي تهيه شده که تحولات عظیمی را به همراه خواهد داشت.

هادی رحمتی با اشاره به موج دوم افتتاح پروژه های مسکن مهر بیان داشت: مسكن مهر از سياست‌هاي كليدي و عدالت خواهانه دولت است که با فرا رسیدن موج دومی در باب افتتاح مسکن مهر، قطع به یقین ثمرات خوبی را برای مردم استان تهران به ارمغان می آورد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.