سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ايام تابستان 16 مجموعه فرهنگي پذيراي شهروندان غرب تهران است

شهردار منطقه 5 گفت: به منظور غني سازي اوقات فراغت 16 مجموعه فرهنگي و اجتماعي با اجراي برنامه هاي آموزشي و فرهنگي پذيراي شهروندان غرب تهران در ايام تابستان است.

سعيد طلوعي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، افزود: به منظور توسعه سرانه هاي فرهنگي و ورزشي و ايجاد فضاي مناسب براي ارتقاي سلامت شهروندان احداث و توسعه مراکز فرهنگي و ورزشي در غرب تهران در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه 5 با اشاره به احداث و تجهيز 16 مجموعه فرهنگي در سطح محلات ادامه داد: به منظور افزايش سرانه ها و تسهيل در دسترس شهروندان به خدمات، احداث و تجهيز 6 مجموعه فرهنگي نيز در حال انجام است.
وي تصريح کرد: با هماهنگي مديران محلات برنامه هاي گسترده فرهنگي و آموزشي جهت غني سازي اوقات فراغت شهروندان درفصل تابستان اجرا مي شود.
شهردار منطقه 5 در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه مي توانند با مراجعه به امکان ورزشي و فرهنگي موجود در منطقه به خصوص در فصل تابستان از برنامه هاي متنوعي بهره مند شوند.

*42زمين ورزشي در غرب تهران تجهيز شد
قائم مقام شهردار منطقه 5 گفت: در آستانه فصل تابستان و با هدف غني سازي اوقات فراغت نوجوانان 42 زمين ورزشي جهت انجام فعاليتهاي ورزشي تجهيز شده است.
عباس بابازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: فصل تابستان و تعطيلي مدارس فرصت مناسبي است تا نوجوانان به فعاليتهاي ورزشي بپردازند و در اين راستا شهرداري نيز برنامه هاي متعددي در نظر دارد.
قائم مقام شهردار منطقه 5 تصريح كرد: زمين هاي ورزش منطقه يكي از فضاهاي مناسب ورزشي است كه نوجوانان مي توانند از آنها استفاده كنند و با توجه به نياز تعدادي از آنها به امكانات بسته 42 زمين ورزش تجهيز شد.
وي در پايان خاطر نشان كرد: سياست هاي مديريت شهري بر اين است كه با فراهم آمدن امكانات فرهنگي و ورزشي اوقات فراغت نوجوانان به خوبي پر شود تا حد امكان از آسيب ها و مخاطرات دور باشند./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.