سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج /

مسمومیت های دارویی نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است

مسئول بخش اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج توصیه کرد: اطلاع رسانی رسانه ها در رابطه با مسمویت های دارویی، می تواند تاثیر مثبتی در پیشگیری از آن داشته باشد و هم چنین خانواده هایی که به مصرف این قرص در محصولات کشاورزی نیاز دارند، لازم است آن را در جای مناسبی نگهداری کنند.

 احسان شاکری در گفت و گو با خبرنگار با شگاه خبرنگاران یاسوج  گفت: بیش از 98 درصد مسمویت های دارویی که به بخش اتفاقات مراجعه می کنند به صورت عمد و به قصد خودکشی بوده است.
وی افزود: علت شایع مسمومیت این افراد، ناشی از داروهایی مانند داروهای مخدر، اعصاب و روان، قلبی، سموم و داروهای شیمیایی بوده است که در این میان مصرف قرص عدس(قرص برنج) افزایش چشمگیری داشته است.
شاکری در رابطه با قرص های برنج تاکید کرد: با توجه با اینکه مصرف این قرص مرگ حتمی را به دنبال خواهد داشت، لازم است هموطنان از در دسترس قرار دادن این قرص جدا خودداری کرده و از آنجایی که این قرص مصرف کشاورزی دارد، از فروش قرص برنج در سطح شهر جلوگیری شود.
مسئول بخش اتفاقات بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج توصیه کرد: اطلاع رسانی رسانه ها در رابطه با مسمویت های دارویی، می تواند تاثیر مثبتی در پیشگیری از آن داشته باشد و هم چنین خانواده هایی که به مصرف این قرص در محصولات کشاورزی نیاز دارند، لازم است آن را در جای مناسبی نگهداری کنند. /س
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.