سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

دستگیری 3 تنباکو کار غیر مجاز

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی دو کارگاه تولید توتون و تنباکوی معسل با جعبه‌های جعلی در محدوده شرق اصفهان و دستگیری سه نفر از عوامل اصلی تولید کننده آن خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ حسین حسین‌زاده در اصفهان از شناسایی و پلمپ دو کارگاه تولید و توزیع توتون و تنباکوی غیر مجاز در محدوده شرق اصفهان خبر داد و گفت: مأموران پلیس اصفهان پس از گزارش‌های رسیده از وجود چنین کارگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی عوامل کارگاه غیر مجاز تولید توتون و تنباکو در شرق اصفهان شدند.

وی افزود: این کارگاه در محیط بسیار نامناسب و با استفاده از جعبه های تقلبی و با نام جعلی اقدام به تولید توتون و تنباکوی غیر مجاز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: در این کارگاه از مواد نامرغوب و کپک زده استفاده و پس از خشک کردن و افزودن مواد غیر مجاز اقدام به توزیع در سطح شهر کرده‌اند.

وی از دستگیری سه نفر در عوامل تولید کننده در این کارگاه‌ها خبر داد و افزود: تولید کنندگان این مواد بین سنین 25 تا40 سال سن و اهل اصفهان و کم سواد هستند.

حسین‌زاده گفت: افراد دستگیر شده دارای سوابق در امر تولید توتون و تنباکوی غیر مجاز بوده و دو بار نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مردم از مضرات توتون و تنباکوی فاسد و غیر مجاز بی اطلاع  و از وجود کارگاه های زیر زمینی تولید توتون و تنباکوی معسل تقلبی و جعلی به جای محصول خارجی بی خبر هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: توتون و تنباکوی فاسد و غیرمجاز کشف شده با توجه به مواد افزودنی غیر مجاز و اسانس‌ها شبیه توتون و تنباکوی اصل است.

وی همچنین در ادامه از جدیت در امر دستگیری عوامل تولید و توزیع کننده توتون و تنباکوی غیر مجاز و کارگاه‌های جعل نام شرکت‌های خارجی در استان اصفهان خبر داد./ج1

برچسب ها: اصفهان ، تنباکو ، توتون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.