سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس فاکس اینترنتی" Fax2Email "برای اولین بار در ایران

شرکت گنج افزار از شرکتهای پیشرو در عرصه فناوری و ارتباطات در سطح کشور، سرویس Fax2Email یا همان ارسال فاکس به ایمیل را برای اولین بار در ایران راه اندازی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، علاقه مندان به راحتی می توانند در سرویس فاکس به ایمیل مشترک شده و از مزایای سامانه بهره مند گردند. سرویس Fax2Email بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات سخت افزاری یا نرم افزاری و بدون نیاز به خط تلفن می تواند فاکسهای دریافتی شما را به صورت خودکار به ایمیل شما ارسال کند.


از بزرگترین مزیتهای سرویس فاکس اینترنتی Fax2Email امنیت بالای آن می باشد که به هیچ وجه فاکسهای دریافتی مشترکین در سامانه ذخیره نمی گردد. کلیه فاکسهای دریافتی فقط برای چند ثانیه، آن هم در یک فضای حافظه که به صورت 128 بیتی رمز نگاری شده است ذخیره و بلافاصله پس از ارسال به ایمیل مشترک به صورت غیر قابل بازگشت ( مطابق با استاندارد جهانی DOD) حذف می گردد.

همه مشترکین در سرویس فاکس اینترنتی یک شماره اختصاصی 8 رقمی خواهند داشت و در طول مدت اشتراک که می تواند بین 1 ماه تا 5 سال باشد کلیه فاکسهای ارسالی به شماره اختصاصی آنها به صورت خودکار به ایمیل شان ارسال می گردد.

قابل توجه اینکه شرکت گنج افزار یک فرصت عالی را برای همه هموطنان در سراسر جهان جهت استفاده رایگان از سرویس به مدت 7 روز فراهم نموده است، میتوانید جهت عضویت در سرویس به آدرس www.f2e.ir و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.ganjafzar.com مراجعه نمائید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.