سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آماده سازی زیرگذر پروژه 72 تن تا نیمه شعبان

استاندار قم از پروژه تقاطع سه سطحه میدان 72 تن بازدید کرد و گفت: تلاش می‌شود تا نیمه شعبان امسال امکان عبور خودرو، از زیرگذر این پروژه مهم مهیا شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در بازدید از روند پیشرفت پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان 72 تن با اشاره به اینکه برای حل این معضل همیشگی، سال گذشته عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح آغاز شد، گفت: اجرای این پروژه مهم و حیاتی بخش حمل و نقل شهری استان، بزرگ‌ترین گره ترافیکی استان و همه مسافرین و زائرین را در این مسیر برطرف خواهد کرد.

استاندار قم با بیان اینکه این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی و با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست، افزود: بسیاری از کارهای اصلی پروژه از جمله احداث پل‌ها، زیر گذر، روگذر و دیواره سازی‌ها در مراحل پایانی قرار داشته به طوری که از مجموع دو هزار و 150 تن آرماتور بندی پروژه، هزار و 900 تن و از 18 هزار و 500 متر مکعب حجم بتن ریزی بالغ بر 16 هزار متر مکعب آن انجام شده است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه اجرای پروژه به صورت شبانه روزی و در چند شیفت در حال انجام است، افزود: با توجه به در پیش بودن مراسم نیمه شعبان و اهمیت این نقطه در روان سازی ترافیک شهری، تلاش می‌کنیم که بخش‌های ضروری از جمله زیرگذر پروژه را برای این ایام آماده و در اختیار زوار و مسافران قرار دهیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.