سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز دوم مسابقات بسکتبال غرب آسیا؛

ایران و لبنان 100 تایی شدند

تیم ملی بسکتبال ایران با یک برد آسان دیگر در مسابقات بسکتبال غرب آسیا،خود را برای مصاف با لبنان سختترین حریف این دوره از مسابقات آماده کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی ایران در دومین بازی غرب آسیا با فلسطین دیدار کرد که با استفاده بچیروویچ از تمام 12 بازیکن روی نیمکت، در نهایت این دیدار با نتیجه 106 بر 52 به نفع تیم ملی کشورمان پایان یافت. تیم ملی لبنان نیز در بازی دوم خود مقابل یمن 109 بر  74 پیروز شد و اردن 70 بر 60 سوریه را شکست داد.
ایران در یکی از مهمترین بازیهای جام ساعت 17:30 امروز به مصاف لبنان می رود.جوانان هم وارد اردو می شونددر بازگشت چهار بازیکن اعزامی به ژاپن برای حضور در کمپهای بسکتبال بدون مرز ، تیم ملی جوانان از روز دوشنبه 29 خرداد با 22 بازیکن وارد اردوی آماده سازی می شود.
 ملی پوشان جوان برای مسابقات جوانان آسیا درمغولستان آمده می شوند و هدایت این تیم را نیز مهران حاتمی و علی توفیق برعهده دارند.
کلینیک پیشرفته مربیگری در تهران در فاصله حضور تیم ملی بسکتبال یاران در اردن ، مهران حاتمی ، علی توفیقو عباس آقاکوچکی مربیان تیمهای ملی پایه کلینیک مربیگری پیشرفته ای درتهران برای مربیان پایه استان برگزار می کنند. این دوره از امروز اغاز وسه روز ادامه خواهد داشت./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.