سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ایسر لپ‌تاپ‌های فوق باریکAspire V5 را روانه بازار می‌کند

شرکت ایسر اخیراً از راه‌اندازی خط تولید لپ‌تاپ فوق باریک جدیدی خبر داده است که Aspire V5 نام دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، قرار است این لپ تاپ‌های فوق باریک Aspire V5  به قیمت حداقل 450 دلار در اختیار کابران علاقه‌مند قرار گیرد.شرکت ایسر قرار است لپ‌تاپ‌های  Aspire V5 را در دو اندازه 14 و 15.6 اینچی که به ترتیب 4.6 و 5 پوند (هر پوند 454 گرم) وزن دارند، روانه بازار کند.


این لپ‌تاپ‌ها که جز اولترابوک‌ها یا فوق باریک‌ها محسوب می‌شود، فقط 8 میلی متر ضخامت خواهند داشت و در چهار رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای و ارغوانی روانه بازار خواهد شد.

 شرکت ایسر ابراز امیدواری کرده است که قیمت نسبتاً ارزان این مجموعه باعث شود میلیون‌ها دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رود.


در ساخت Aspire V5  از دو نسل از پردازنده‌های شرکت اینتل استفاده شده است:

پردازنده‌های نسل دوم Ivy Bridge و پردازنده‌های نسل سوم ، دو هسته‌ای 3 Core iو5. Corei

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، قیمت لپ‌تاپ‌های دارای پردازنده‌های نسل دوم 450 دلار خواهد بود. اگر چه این لپ تاپ‌های از قدرت پردازش کمتری برخوردار است، اما با توجه به قیمت آن محصول مناسبی می‌نماید. لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های نسل سوم نیز حداقل 630 دلار قیمت خواهد داشت.

 این لپ‌تاپ بر خلاف دیگر لپ‌تاپ‌های فوق باریک به یک درایو نوری دی وی دی رم نیز مجهز است و 500 گیگابایت حافظه داخلی دارد.  پورت یو اس بی‌3 ،کیفیت صفحه نمایش اچ دی، وضوح تصویر 1366 در 876 نیز از جمله دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.