سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین زمین چمن مصنوعی در منطقه 15 راه اندازی می شود

با هدف توسعه زیرساخت های ورزشی به زودی بزرگترین زمین چمن مصنوعی منطقه 15 با بهترین امکانات و براساس استانداردهای جهانی در بوستان آزادگان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این راستا معاونت فنی و عمران منطقه نسبت به محوطه سازی زمین یادشده اقدام کرده و به زودی چمن مصنوعی آن نیز نصب خواهد شد.

ساسان مسعودی معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه 15 در ادامه اظهار داشت :  تمامی اقدامات مربوطه به محوطه سازی زمین شامل 13 هزار متر مکعب خاکبرداری ، 500 متر طول جدول گذاری ف هفت هزار و 630 متر مکعب مخلوط ریزی و یک هزار و 760 متر مکعب بیس ریزی و اجرای عملیات آسفالت در سطحی معادل یازده هزار و 500 متر مربع با بهره گیری از یک هزار و 412 تن آسفالت به اتمام رسیده است.

مسعودی گفت: شهرداری منطقه به منظور ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان درصدد است تا با ایجاد امکاناتی نظیر رختکن ،سرویس بهداشتی و پیست دومیدانی در اطراف زمین چمن یاد شده شرایط مناسبی را برای اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران در محوطه ای بسیار مناسب  و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین محل به دلیل واقع شدن در بوستان آزادگان فراهم آورد.

گفتنی است، در حال حاضر 45 زمین چمن مصنوعی در سطح محدوده منطقه 15 فعال و در حال بهره برداری توسط شهروندان می باشد که بالاترین آمار درسطح نواحی منطقه 22 گانه است./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.