سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال تشديد بحران اقتصادي ؛

افزايش سرقت از خودرو در نيويورک

بحران اقتصادي آمريکا سبب گسترش دزدي قطعات خودروها در نيويورک شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ صاحبان خودرو در شهر نيويورک از اينکه خودروهايشان را در خيابانها پارک کنند خودداري مي کنند و تازمانيکه مجبور نباشند اين کار را انجام مي دهند.

 به گفته اين افراد ، محافظت از خودروها در سطح شهر بسيار دشوار است و به همين علت ترجيح مي دهند خودروهايشان در خيابان پارک نکنند. صاحبان خودرو در نيويورک مي گويند وقتي خودروهايشان را در خيابان پارک مي کنند، دزدها به سراغ آن مي روند و دستگاههاي الکترونيکي يا طايرهاي آن را مي دزدند. به گفته مسوولان پليس نيويورک، بار ديگر شاهد افزايش شمار سارقان لاستيک خودروها در اين شهر هستيم. تصاوير ضبط شده دوربينهاي مداربسته نيز همين مساله را  تاييد مي کند. البته اطلاعات پليس نيويورک درباره دزديهاي سارقان خودرو کامل نيست زيرا بسياري از اينگونه سرقتها اصلا گزارش نمي شود.

 مردم نيويورک مي گويند سرقت وسايل خودرو ، مشکلي هرروزي است. قيمت لاستيک خودروها در نيويورک زياد است و درنتيجه مالکان خودرويي که هدف دستبرد دزدان قرار مي گيرند خسارت سنگيني را متحمل مي شوند. فروختن لاستيکهاي دزدي هم در بازار سياه بسيار است. سارقان اين لاستيکها را به صورت نقدي مي فروشند بدون آنکه ردي از آنها باقي بماند. سارقان حرفه اي با سرعت بسيار زيادي لاستيک خودروها را مي دزدند.

 به گفته مسوولان شهري در نيويورک ، دزدي لاستيک خودروها ،بيشتر در گذشته معمول بود اما باتوجه به رکود اقتصادي در آمريکا، شيوه هاي قديمي و غيرقانوني پول دراوردن ، بارديگر رونق پيدا مي کند. درباره سرقت قطعات خودروها اين مساله کاملا خودش را نشان داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.