سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواسمان به قبح شکني شبکه های ماهواره ای باشد

يکي از اصلي ترين راهبردهاي شبکه هاي فارسي زبان وابسته به غرب طي سالهاي اخير قبح زدايي از فرهنگ جامعه علي الخصوص در روابط ميان زن و مرد است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اين رسانه ها که با سرمايه هاي هنگفت غرب اداره مي شوند با پخش برنامه هاي هدفمند در پي ايجاد نوع جديدي از فرهنگ در جامعه ايراني هستند که بر پايه ارزش هاي غربي و دربرابر ارزشهاي الهي است.

در ايران يکصد ماهواره تلويزيوني يعني نيمي از ماهواره هاي جهان قابل دريافت هستند که امکان تماشاي 17661 شبکه تلويزيوني را فراهم مي کنند. در حوزه ماهواره هايي که به سهولت در ايران قابل دريافت است بيش از 380 کانال خاص موسيقي وجود دارد که 24 ساعته در حال پخش موسيقي، کليپ، رقص، آهنگ هاي درخواستي و کنسرت هستند.
 
عموم کليپ هايي که از اين شبکه ها پخش مي شود با حرکات شهوت انگيز جنسي و پوشش هاي مبتذل همراه است. 74 شبکه از مجموع شبکه هاي قابل دريافت در ايران صرفا به نمايش مد و لباس اختصاص دارند، لباس هايي که رسما تبليغ و انتشار فرهنگ عرياني است. رژيم صهيونيستي به عنوان بزرگترين دشمن جهان اسلام داراي يک ماهواره رسمي تلويزيوني به نام AMOS 1و 2 است که 214 شبکه 24 ساعته را به جهانيان عرضه مي کند.
 
بر روي ماهواره هاي قابل دريافت در ايران قريب به 500 شبکه پورنو وجود دارد که برنامه هايي از قبيل همجنس بازي و رفتار منافي عفت پخش مي کنند.در حوزه کودک و نوجوان بيش از250  کانال ماهواره اي قابل دريافت در ايران است ضمن آنکه بخش مهمي از برنامه هاي کانال هاي عمومي نيز به پخش برنامه هاي کودک و نوجوان اختصاص دارد. اين شبکه ها علاوه بر پخش کارتون هايي که عموما در تضاد با مباني اخلاقي ماست، به فرهنگ سازي ارزش هاي ليبرالي و اومانيستي غرب در ذهنيت اطفال ايراني  مي کند و آنان را شيفته زندگي آمريکايي و غربي مي نمايد.
 
در حوزه مصرف زدگي و فرهنگ سازي پوشش و مد، حدود80  شبکه وجود دارد که اختصاص به نمايش مد ولباس دارد، لباس هايي که رسما تبليغ فرهنگ عرياني است.اين شبکه ها، حتي تحت عنوان "ميس بيکيني” به تبليغ لباس زير مردانه و زنانه مي پردازند.
بايستي بدانيم که تبليغ پوشش غربي صرفا به اين کانال ها منتهي نمي شود و ساير شبکه هاي ماهواره اي نيز در متن برنامه هاي خويش بدان اقدام مي ورزند.در کنار کانال هاي ماهواره اي فوق، حجم شبکه هاي اروتيک قابل توجه است. مروري بر موارد فوق که به اجمال اشاره شد نشان
مي دهد که امپرياليسم رسانه اي دنبال هويت زدايي از کشورهاي غير غربي وبويژه اسلامي و تبليغ و ترويج فرهنگ منحط غربي است.
 
حجم انبوه و روزافزون اين شبکه ها باعث رويگرداني مخاطبين از فرهنگ خودي و دل بستن به آموزه هاي بيگانه مي شود. جالب است بدانيم که رژيم صهيونيستي با دو ماهواره رسمي2 و1اAmos ،  214    شبکه شبانه روزي راه اندازي کرده و بديهي است مهمترين هدف آن مبارزه با جهان اسلام و ارزش هاي اسلامي است.

 متأسفانه هم در تيزرها و وله هاي تبليغي و هم در بيشتر سريال هاي شبکه هاي ماهواره اي  شاهد تصاويري از ابتذال پوششي و انحطاط اخلاقي زنان حاضر در برنامه ها هستيم؛ به نحوي که با توجه به هدف گذاري قشر زنان به عنوان مخاطبان اين شبکه، به بهانه وجود مخاطب زن، تصاويري از شوخي هاي غيراخلاقي، درآغوش گرفتن همديگر، رقص و گاه معاشقه زنان با يکديگر به نمايش در مي آيد که همگي گواه آن است که سياستگذاران اين شبکه ها ، در پي قبح زدايي از گرايشات همجنسگرايي در لابه لاي برنامه هاي خود را دارند.

گويا سردمداران اين گروه رسانه اي به پيروي از اربابان پشت پرده خود در دوره اي که تبليغات اعتبار بخشي به همجنسگرايي در سطح غرب به اوج خود رسيده و در هر جشنواره هنري و گردهمايي حقوق بشري خود به کوچکترين اقدامات مناديان اين گرايش روي خوش نشان داده و مورد تقديرشان قرار مي دهند، جهت جذب مشارکت هاي بيشتر آنان، تمايل دارند که اين گرايش ضد ديني و ضد انساني را ترويج کنند.
اما برخي شبکه هاي تلويزيوني ديگر در خارج از کشور همچون من و تو نيز به نوعي ديگر در اين پازل انحطاط، نقش آفريني مي کنند. مجريان اين شبکه در برنامه هاي مختلف خود موضوعاتي مثل لذت صرف مشروبات الکلي با غذاهاي سنتي ايران و لزوم ارتباط راحت زنان و مردان با يکديگر را مورد تاکيد قرار مي دهند.

به گزارش رسالت، اين بار اين شبکه در بخش اتاق خبر خود هنگامي که خبر مربوط به اعدام يک زن شوهردار به جرم زنا با مردي که شوهر اين زن را نيز کشته بود، خوانده مي شد، يکي از گويندگان اعلام کرد اين خانم به جرم زناي محصنه بايد اعدام شود و در واقع زناي محصنه همان ارتباطات آزاد جنسي است!!!اين تعريف در حالي است که حتي در فرهنگ غرب هم اين کار، يک جرم و اقدام نادرست عرفي محسوب مي شود.به نظر مي رسد مسئولان شبکه تلويزيوني من و تو تلاش مي کنند با اين اقدامات، به صورت گام به گام اعتقادات مسلمانان را زير سئوال ببرند.

 از اين روست که مي توان گفت يکي از اصلي ترين اهداف شبکه هاي فارسي زبان غرب قبح زدايي از روابط دختران و پسران در جامعه است که به طرق مختلف پيگيري مي شود . لازم است که خانواده ها به شدت در خصوص تبعات گرايش به چنين برنامه هاي ماهواره اي هوشيار باشند.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.