سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مسکن متخصصین علوم پزشکی شهرکرد بهره‌برداری می‎شود

معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات احداث مسکن متخصصان شهرکرد واقع در مجتمع آموزشی رحمتیه خردادماه سال 1392 به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از شهرکرد، حمید رئیسی بعدازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این دانشگاه، اظهار داشت: به‌منظور تامین مسکن متخصصان عملیات احداث هشت واحد مسکونی در مجتمع آموزشی رحمتیه با اعتباری افزون بر 4 میلیارد ریال در دست اجراست.

وی مدت زمان اجرای این پروژه را یک‌سال عنوان و افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه در خردادماه سال 1392 به بهره‌برداری برسد.

رئیسی مسکن را یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردم برشمرد و گفت: حق داشتن مسکن و سرپناه مناسب پس از هوا، غذا و پوشاک یکی از اساسی‌ترین نیازها برای زندگی با عزت و کرامت انسانی است.

معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تجربه‌ جهانی در اغلب کشور‌ها به ‌ویژه کشورهای در حال توسعه، بیانگر آن است که رعایت این حق دشوار نیاز به حمایت و کوشش دولت‌ها و ملت‌ها دارد تا این تلاش با برنامه‌ریزی بلندمدت کارشناسان و متخصصان امر به ثمر بنشیند.

وی ادامه داد: داشتن مسکن به‌ عنوان یک دارایی مطمئن و تضمین‌شده، باعث احساس امنیت اقتصادی- اجتماعی شده و به‌عنوان محل مطمئن اسکان، باعث تعلق خاطر در اجتماع و آرامش روانی می‌شود.

رئیسی تأکید کرد: تأمین مسکن یکی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین نیاز‌ها و عناصر آرامش و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر خانواده است.

وی با اشاره به شرح وظایف این معاونت، گفت: تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌های دانشگاه در زمینه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعاتی، تامین نیازهای نیروی انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعاتی دانشگاه، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری، مالی و استخدامی تمامی واحدهای تابعه دانشگاه از جمله این وظایف به‌شمار می‌رود./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.