سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يوفا آلمان و پرتغال را جريمه مي‌كند!

به دنبال حواشي ديدار تيم‌هاي ملي آلمان و پرتغال در چهارچوب رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا اتحاديه فوتبال اين قاره در نظر دارد اين دو كشور جريمه مالي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال، اتحاديه فوتبال آلمان به علت رفتار ناشايست هواداران اين كشور در برد يك بر صفر اين كشور مقابل پرتغال، مسئول مي‌داند و در حال بررسي پرونده‌ي آنها براي اعمال جرايم مالي براي اين تيم است.
هواداران آلماني بازيكنان پرتغال را كه براي زدن كرنر به گوشه‌هاي زمين مي‌رفتند با كاغذ‌هاي مچاله شده مورد اهانت قرار مي‌دادند و حتي چندين وسايل آتش‌زا نيز مورد استفاده قرار داند و ابري از دود در كنار زمين پديد آوردند.
همين موضوع باعث شده است تا اتحاديه فوتبال اروپا، با بازنگري فيلم‌‌هاي اين ديدار، تيم فوتبال آلمان را مقصر تشخيص دهد و آنها را لايق جريمه شدن بداند.
در همين ميان تيم فوتبال پرتغال نيز به علت ايجاد تاخير در شروع بازي در نيمه‌ي دوم مورد اعتراض يوفا قرار گرفته است.
تيم پرتغال در نيمه‌ي دوم توپ را در اختيار داشت و براي شروع بازي كمي تاخير كرد و همين موضوع باعث شده است تا اتحاديه ي فوتبال اروپا  اعمال جريمه‌نقدي در مورد آنها را جايز بداند.
يوفا در بيانيه‌اي گفت: اتحاديه فوتبال اروپا تصديق مي‌كند، 2 پرونده‌ي انضباطي به دنبال ديدار شنبه شب بين دو تيم فوتبال ملي كشورهاي آلمان و پرتغال چهارچوب رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا (يورو2012) باز كرده است اتحاديه فوتبال آلمان به علت پرتاب اشياء خارجي توسط هوادارانش به سمت بازيكنان تيم پرتغال، مسئول  و خطا كار شناخته شده است در حالي كه فدراسيون فوتبال پرتغال نيز به علت تاخير در شروع بازي در نيمه‌ي دوم از سوي كارشناسان اين اتحاديه خطا كار شناخته شده است.
نتيجه‌ي كارشناسي‌‌هاي انجام شده پنج شنبه اعلام خواهد شد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.