سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد سرباز باشد به تیم نظامی می رود

کریم انصاری فرد، مهاجم فصل پیش سایپا سوژه اصلی فوتبال ایران است این بازیکن از طرفی قبل از انتخاب باشگاه مورد نظر خود مشمول خدمت سربازی است و مسولان تا فردا این موضوع را رسما اعلام می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالی که مسئولان دو تیم استقلال و پرسپولیس بر سر جذب این بازیکن، درگیر هستند و هنوز در خصوص وی تصمیم گیری نهایی نشده است، شرایط طوری پیش می رود که احتمال عدم حضور این بازیکن در دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد.
گفتنی است، اعلام شده است این بازیکن مشمول خدمت سربازی شده است و اگر این اتفاق توسط مسئولان اعلام شود و انصاری فرد در یک تیم نظامی فوتبال خود را دنبال کند و به دنبال حضور دو تیم بزرگ پایتخت نباشد.

این در حالی است که گفته می شود مسئولان تیم پرسپولیس با وی قرار داد داخلی امضا کردند و قرار است که وی پیراهن این تیم را در فصل آینده بر تن کند، اما بحث سربازی شرایط را برای این تیم تغییر داده است.

شایان ذکر است، از طرف دیگر این بازیکن از طریق یک مدیر برنامه در خارج از کشور در حال بررسی پیشنهاد خارجی است، زیرا وی قصد دارد برای حضور در خارج از کشور اقداماتی را انجام دهد.
حتی به مسئولان دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز اعلام کرده است در صورتی که با پیشنهاد خارجی روبه رو شود، درنگ نکرده و راهی کشور اروپایی می شود زیرا برنامه وی برای حضور در لیگ اروپایی است و قصد دارد این تصمیم و هدف را عملی کند.

وی قصد دارد در صورت حضور در هر تیمی در لیگ ایران، قرار داد مشروط امضا کند تا برای جدایی دچار مشکل نشود./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.