سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نولاند :

واشنگتن تمايلي به مداخله نظامی در سوریه ندارد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در يك مصاحبه مطبوعاتي اعلام کرد: در شرایط فعلی آمریکا تمايلي به مداخله نظامی در سوریه ندارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شینهوا، "ویکتوریا نولاند" در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس شرایطی که اکنون در آن قرار داریم و براساس نگرانی در خصوص مداخله نظامی خارجی در سوریه که مشخصا به حل مشکل این کشور و نجات جان مردم نخواهد انجامید و فقط موجب افزایش سطح خشونت ها می شود  اکنون ترجیح می هیم که به همکاری خود با ناظران سازمان ملل متحد در سوریه ادامه بدهیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه افزود : نگرانی ما از آن است که در شرایط فعلی مداخله نظامی در سوریه موجب شود که درگیری های داخلی این کشور به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود.

شينهوا نوشت: کشورهای غربی فشار زیادی را بر دولت امریکا وارد می کنند تا این کشور را وادار به اتخاذ گام های جدید برای سرنگون کردن دولت بشار اسد کنند اما واشنگتن هنوز به جمع بندی درستی از آغاز یک جنگ دیگر در خاورمیانه نرسیده و از همین رو درخصوص مداخله نظامی در سوریه با احتیاط عمل می کند.

در همین رابطه دولت سوریه بارها اعلام کرده که گروه های مسلح شورشی که برخی از آنها از کشورهای دیگر وارد سوریه شده اند مسئول کشتار مردم در شهرای مختلف هستند و دمشق تلاش می کند تا امنیت را در تمام کشور مستقر کند.

برچسب ها: نولاند ، آمریکا ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ekjxilry
۱۸:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
20