سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بي باك:

دو سهميه المپيك براي تكواندو ايران كم است

قهرمان سابق و مربي تيم ملي تكواندو اميد معتقد است 2 سهميه المپيك براي تكواندو مردان ايران كم است.

مهدي بي باك در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت : انتخاب تكواندو كار المپيكي كشورمان در وزن يوسف كرمي بسيار بهتر از وزن محمد باقري معتمد بود زيرا در اين وزن به جز محمد باقري معتمد، عليرضا نصر آزاداني نيز شرايط حضور در المپيك را داشت هر دوي اين بازيكنان از عنوان داران جهاني و آسيايي تكواندو ايران هستند و فاصله چنداني به لحاظ كسب افتخار ندارند و به همين علت گزينش فرد المپيكي در اين وزن بسيار سخت صورت گرفت.

وي افزود: پيش از اين قراربود مسابقه انتخابي براي مشخص شدن نفرات المپيكي برگزار شود اما پس از آن مربيان مبني انتخاب نفرات را سليقه قراردادند و ارجحيت را به عملكرد ورزشكاران دادند.

بي باك تصريح كرد: از لحاظ مدالي محمد باقري معتمد و نصر آزاداني هر 2 بازيكنان ارزنده كشور محسوب مي شوند اما افسوس كه نمي شود از هر دو تكواندو كار در المپيك استفاده كرد همه چيز در گزيشن نفرات لندن به سليقه مربي بستگي دارد در اين مدت هم معتمد نشان داده كه مي توان روي مدال آوري وي حساب كرد در كنار وي نصر آزاداني نيز در 90 درصد مسابقاتي كه حاضر بوده مدال گرفته است.

مربي تيم ملي اميد گفت: انتخاب نفرات المپيكي براي كادر فني تيم ملي بسيار سخت بود و اگر مربي تيم ملي بودم نمي توانستم از بين اين دو تكواندو كار كداميك را انتخاب كنم با اين وجود هم اكنون همه خانواده تكواندو بايد به كرمي و معتمد دو ملي پوش المپيكي ايران كمك كنند و به خصوص در اين راه عليرضا نصر آزاداني مي تواند حمايت شاياني از معتمد داشته باشد.

بي باك افزود: در حال حاضر قرعه المپيك شدن به نام معتمد است و باي به وي كمك كنيم، معتمد و نصرآزادي 2 دوست صميمي هستند كه از لحاظ روحي و جسماني صميمي هستند كه از لحاظ روحي و جسماني مي توانند كمك زيادي به يكديگر كنند حمايت از ملي پوشان المپيكي براي كسب افتخار و حيثيت ملي ايران است.

وي درمورد انتخاب سوسن حاجي پور گفت: با توجه به اينكه آشنايي كامل با تكواندو بانوان ندارم نمي توانم در مورد انتخاب سوسن حاجي پور در المپيک اظهار نظر كنم از حضور بازيكنان وزن سوم المپيكي بانوان و شرايط فني آن ها بي اطلاع هستم و نمي دانم مربيان با كدام وضعيت دست به انتخابات زده اند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.