سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده مردم ماهشهر در نطق میان دستور:

آمريكا برای راضي کردن رژيم صهيونيستي دنبال تضييع حقوق هسته‌اي ايران است

نماينده مردم ماهشهر در مجلس گفت: آمريكا در جهت راضي کردن رژيم صهيونيستي با تلاشي واهي به دنبال تضييع حقوق هسته‌اي ملت ايران است اما ایران روي حق استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي ايستادگی می کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ، حيب آقاجري طي نطقي در جلسه علني امروز(سه شنبه 23 خرداد) مجلس شوراي اسلامي گفت: استكبار جهاني و در راس آن آمريكاي جنايتكار جهت جلوگيري از حركت پرشتاب بيداري اسلامي به بهانه تروريسم به دنبال جنگ داخلي در سوريه است و لازم است دشمنان و حكام نوكرصفت منطقه بدانند كه ملت مسلمان و دولت سوريه در برابر هرگونه ماجراجويي ايستادگي خواهند كرد.

نماينده مردم ماهشهر در مجلس خاطر نشان كرد: آمريكا در جهت راضي نگه داشتن رژيم صهيونيستي با تلاشي واهي به دنبال تضييع حقوق هسته‌يي ملت مسلمان ايران است اما بايد بداند كه ملت ايران روي حق مسلم استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي ايستاده و در رابطه با آن با هيچ كس معامله نمي‌كند و اگر استكبار و غرب بخواهند تهديدات خود را عملي كنند پاسخ كوبنده‌اي به آنها خواهيم داد.

وي با اشاره به مسائل داخلي كشور گفت: گراني باعث فشار به اقشار ضعيف جامعه و خانوارهاي جوان شده است و از طرفي نيز بيكاري باعث مشكلات زيادي براي مردم، خانواده‌ها و جوانان تحصيل‌كرده شده است لذا از دولت مي‌خواهم هر چه سريعتر گام‌هاي مستحكمي براي حل اين معضلات بردارد.

نماينده مردم ماهشهر و اميديه در مجلس با اشاره به مشكلات حوزه انتخابيه خود، تصريح كرد: مردم در حوزه انتخابيه بنده با داشتن دو رودخانه، زمين‌هاي كشاورزي مناسب، اسكله‌هاي تجاري و دسترسي به آب‌هاي آزاد همچنان از مشكل بيكاري رنج مي‌برند و اين در حالي است كه مسئولين مي‌توانند با توسعه شيلات، صنايع پايين دستي، كشاورزي و تبادل قانوني كالا، مشكلات بخش اعظمي از مردم را به لحاظ رفع معضل بيكاري مرتفع سازند.

وي افزود: مشكل آب نيز يكي ديگر از مشكلات حوزه انتخابيه من است به طوري كه آب لوله‌كشي و آب كشاورزي در اين بخش از استان خوزستان مانند ديگر بخش‌هاي اين استان غير قابل استفاده است و مي‌توان به جرات گفت در رابطه با آب و فاضلاب در اين منطقه كار مناسبي صورت نگرفته است.

آقاجري خاطر نشان كرد: معضل بهداشت نيز ديگر معضلي است كه مردم منطقه با آن مواجه هستند و بيشتر شهرهاي حوزه انتخابيه يا از نبود بيمارستان و يا نبود پزشك متخصص و امكانات مناسب رنج مي‌برند. همچنين صنايع مادر مانند پتروشيمي نيز باعث آلودگي آب شرب و درياها و همچنين محيط زيست دريايي شده و مردم با مصرف ماهيان آلوده دچار مشكلات متعددي شده‌اند و لازم است به اين موضوع نيز هر چه سريعتر رسيدگي شود./ب2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.