سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود بودجه ، مشکل ثبت استقلالی ها در هیئت تهران

اعضای باشگاه استقلال تا به حال چند بازیکن جدید برای حضور در این تیم در فصل آینده توافق رسیدند واین در حالی است که هیچ یک از بازیکنان جدید این فصل آبی ها با مسئولین این تیم به توافق کامل نرسیدند و به نوعی قرار دادشان را به ثبت نرساندند.


 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، میثم بائو، بیک زاده، منوچهری، مبعلی، قاسم دهنوی و امیر حسین صادقی با آبی ها توافق کرده و قرار داد داخل نیز در باشگاه به ثبت رساندند اما این در حالی است که هیچ یک از این بازیکن قرار داد خود را به ثبت نکردند و این موضوع  تیم را با مشکلات جدی روبرو می سازد.
 از طرفی میثم بائو باید تنها بازیکنی است که بیشتر از باقی نفرات در هیئت فوتبال حاضر شد تا قرار داد خود را ثبت کند، اما بدلیل مشکلات بوجود آمده قرار داد این بازیکن نیز به ثبت نهایی نرسید.
 از طرفی عنوان می شود که به این دلیل قرار داد بازیکنان استقلال در هیئت فوتبال به ثبت نمی رسد که اعضای این باشگاه با مشکل بودجه روبرو هستند و بازیکنان جدید با شرایط خاصی این تیم راضی به امضای قرار داد نمی شوند .
شایان ذکر است: مسئولین به هیچ یک از بازیکنان چک نقدی ارائه نکرد زیرا مشکلات باشگاه و مسائل مالی اجازه آنرا فراهم نمی کند تا بازیکنان جدید پس از دریافت پول نقد راهی هیئت فوتبال شوندو قرار دادشان را ثبت کنند.
 گفتنی  اینکه، چند بازیکن جدید تیم استقلال طلب دریافت پول کردند تا پس از آن راهی هیئت فوتبال  شوند، اما این اتفاق تا بحال رخ نداده است و اعضای تیم استقلال نیز  به هیئت فوتبال نیم روند.
 از طرفی امیر قلعه نوعی خواستار رسیدگی به این موضوع شده است زیرا به عقیده وی تا زمانی که بازیکن ثبت قرار داد نکند نمی توان باتمرکز کامل در تمرینات حاضر شده و تیم را همراهی کند.
 از طرفی چند بازیکن تیم نیز با مشکل تسویه حساب مالی از تیم های سابقه خود روبرو هستند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.