سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخطار به املاک دارای تخلف در منطقه 10

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 10 از اخطار به املاک دارای سد معبر و تخلف در سطح نواحی منطقه خبر داد.

مهدی علیرضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با تلاش اداره توسعه شهری و عوامل شهرداري مستقر در منطقه به منظور رفع سد معبر ساختمان به سه مورد حصار کشی اطراف ملک به دو مورد از املاک تخریب و نوسازی اخطار داده و مالکان نسبت به رفع سد معبر مصالح ساختمانی و اجرای حصار کشی اقدام کرد.
علیرضایی ادامه داد: با همکاری این اداره و نیروهای شهرداری از املاک دارای جلوگیری بازدید به عمل آمد و در حین بازدید نیروهای شهربان نسبت به جلوگیری از یک مورد فعالیت ساختمانی غیر مجاز این املاک اقدام به عمل آورد.
وی در ادامه با اشاره به صدور مجوز تعمیرات غیر اساسی اظهار داشت : در راستای کنترل و نظارت بر املاک مسکونی و تجاری دارای درخواست تعمیرات غیر اساسی این اداره نسبت به صدور سه مورد مجوز تعمیرات غیر اساسی اقدام کرد و این مجوز پس از بازدید کارشناس مربوطه و اخذ مدارک لازم صادر شد.

*جمع آوری سد معبر اصناف با همکاری اداره ساماندهی منطقه
محمد اکبری رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 10 گفت: با توجه به اینکه سد معبر باعث انسداد موقت یا دائم و ایجاد موانع فیزیکی در سطح معابر می شود و نارضایتی شهروندان را به همراه دارد و با توجه به اخطارهای مکرر به اصناف به منظور جمع آوری سد معبر با وجود عدم توجه به این اخطار اداره ساماندهی در راستای خدمت رسانی به شهروندان ، نسبت به جمع سد معبر اصناف در خیابان های سبحانی حسام الدین ، قاسم فرهنگ اقدام کرد.
اکبری با بیان توزیع دعوتنامه بین تمام کیوسک های سطح محدوده اشاره کرد : این اداره به منظور دعوت از تمامی متصدیان کیوسک های واقع در سطح محدوده برای شرکت در جلسه ای که در خصوص وحدت رویه جمع آوری مواد دخانی از کیوسکها برگزار می شود،‌نسبت به توزیع دعوتنامه اقدام به عمل آورد.
رئیس ساماندهی شهرداری منطقه 10 تصریح کرد: اداره ساماندهی نسبت به بازدید 7 مورد از آرای کمیسیون بند 20 ماده 55 اقدام کرد و این عملکرد به علت کنترل و همچنین اطمینان از رعایت مفاد رای خیابانهای سبحانی-حسام الدین-شهید کاظمی انجام شد پس از بازدید و تعیین مواردی که توسط متصدی بسته به نوع فعالیت شغلی رعایت می شود و آرای مربوط در موعد مقرر لازم الاجرا می باشد.

*کاشت نشا فصلی در بوستان های سطح منطقه
محمد پیغمبری رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 10 در ادامه با اشاره به کاشت نشا فصلی در بوستان های سطح منطقه افزود: از آنجا که اهداف اداره فضای سبز اشاعه و ترویج فضای سبز در بین اقشار مختلف جامعه می باشد، از این رو این اداره با گسترش فضای سبز با هدف ارتقای زیبایی بصری، آراستگی منظر شهری و بوستان ها و تاثیر مثبت و به سزایی در کاهش آلودگی هوا دارد.
نسبت به کاشت نشا فصلی در بوستان هزار شهید اقدام به عمل آورد.
پیغمبری در ادامه اظهار داشت: به منظور بهبود سطح سبز، این اداره نسبت به علف کشی و زراعی بوستانها، همچنین کند و کوب و حذف گلهای فصل گذشته واقع در بوستان های سطح منطقه اقدام کرد و این فعالیت با هدف گسترش فضای سبز انجام شد.
وی عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان از جمله اقداماتی که در بوستان های سطح منطقه انجام داده است رفع عیب و نواقص و خاموشی پایه چراغ در بوستان های سطح منطقه می باشد.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 10 اذعان داشت: این اداره به منظور آراستگی منظر شهری و ارتقای بهداشت محیط، عملیات رفع عیب و نقص سرویس های بهداشتی در بوستان های سطح محدوده انجام شد.

*خودروهای اسقاطی با همیاری عوامل سامانه 137 جمع آوری شد
ابراهیم قلی زاده رئیس عوامل سامانه 137 شهرداری منطقه 10 افزود: در راستای آراستگی و پاکیزگی مناظر شهری و حذف آلودگی های بصری، عوامل سامانه 137 نسبت به جمع آوری 6 خودروی اسقاطی در خیابان بوستان سعدی نرسیده به خوش اقدام کرد.
قلی زاده ادامه داد: در راستای سهولت در تخلیه مخازن، عملیات مرمت زیر مخزنی در کوچه های نادری و علیزاده واقع در خیابان آذربایجان خیابان فواد موسوی به اتمام رسید.
رئیس عوامل سامانه 137 شهرداری منطقه 10 اعلام کرد: به منظور تاکیدات شهرداری در خصوص اولویت در رسیدگی به پیام های 137 این اداره نسبت به اجرای عملیات حذف زواید فیزیکی بیش از 50 مورد در خیابان های کمیل قصر الدشت مالک اشتر و جیحون اقدام به عمل آورد و این عملیات با حدف پایه صندوق صدقات، میله و پایه های تلفن همراه بود.
قلی زاده با اشاره به مرمت جداول نهرها در سطح منطقه خاطر نشان کرد: بنابر پیام مردمی، عوامل اجرایی سامانه 137 نسبت به ترمیم و مرمت جداول واقع در خیابان عرب کوچه شهید آقایی کوچه فلاصت دوست بن بست اسفندیاری پلاک 6 و خیابان صفدری کوچه کرمی ابتدای کوچه پنجم به منظور ارایه خدمات به شهروندان اقدام به عمل آورد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.