سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده خوي در نطق میان دستور:

براي مجلس نهم استراتژي كاري تدوين و طراحي شود

نماینده مردم خوی در مجلس گفت: باید بررسي و استخراج نقاط قوت و ضعف هشت دوره مجلس در جمهوري اسلامي براي چهار سال آينده مجلس نهم استراتژي كاري تدوين و طراحي شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مويد حسيني‌صدر طي نطق خود در جلسه علني امروز (سه‌شنبه) مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد:‌ لازم است با بررسي و استخراج نقاط قوت و ضعف هشت دوره مجلس در جمهوري اسلامي براي چهار سال آينده مجلس نهم استراتژي كاري تدوين و طراحي شود.

نماینده مردم خوی افزود: اگر به اين توصيه توجه نشود، مجلس دچار معضل تصويب و بررسي قوانين مكرري مي‌شود كه جز در بايگاني هيچ نشاني از آن نمي‌توان يافت و ثمره خاص ديگري نخواهد داشت.

وي با اشاره به مذاكرات هسته‌اي دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان با 1+5 در مسكو گفت: هيچ ملتي از موضع ضعف و بي‌صبري نتوانسته است حق خود را بگيرد و به مسئولين مذاكره‌كننده توصيه مي‌كنم با واقع‌ بيني،‌ منطق، احترام و اقتدار، حق ملت را بگيرند و به غربي‌ها بفهمانند كه ملت ايران اهل باج‌دهي نيستند و اگر هم انتظارات كشور از عضويت در ان‌.پي‌.تي برآورده نشود،‌ راهي جز خروج از ان‌.پي‌.تي نخواهيم داشت.

نماينده مردم خوي و چهارپاره با اشاره به مسائل حوزه انتخابيه خود، گفت: هر سال سيل در خوي و چهارپاره باعث تلفات جاني و مالي جبران‌ناپذيري مي‌شود و در حوزه آب هيچ كاري در خوي نمي‌شود و حقوق مردم خوي در حوزه آب ضايع شده است.

وي تاكيد كرد: سد الند به دليل عدم بهره‌برداري و اتمام عمليات احداث آن مشكلات زيادي براي مردم ايجاد كرده و از سرريز شدن آب از اين سد سيل‌هاي فراواني در خوي و چهارپاره جاري مي‌شود.

حسيني‌صدر در پايان خاطر نشان كرد: مرز راضي امن‌ترين مرز ايران و نزديك‌ترين مرز به تركيه است اما مسئولين ذيربط با توجيهات بي‌فايده و نادرست به اين حوزه مهم توريستي و اقتصادي توجه نمي‌كنند و مسئولين بايد بدانند بسته نگاه داشتن اين مرز خيانت به كشور است./ب2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.