سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران اعلام كرد:

بهره برداري از2 هزار و 310 واحد در شهرك هاي صنعتي

معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت گفت: در سال گذشته با سرمايه گذاري 31 هزارو 42 ميلياردريالي 2 هزار و 310 واحدصنعتي در شهركها و نواحي صنعتي به بهره برداري رسيد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فخراله مولايي با تاكيد برتداوم روند توسعه ايجاد اشتغال در مجموعه سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران بيان كرد: در جامعه‌ای که نیازمند اشتغال پایدار است، باید سرمایه گذاری ها به سمت ‌تولید پایدار و جذب سرمايه گذار هدايت شود.

مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران سپس به تحقق برنامه هاي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران درسال جهاد اقتصادي اشاره كرد و افزود: آمارهاي اعلام شده از سوي شركتهاي زير مجموعه سازمان نشان مي دهد كه ميزان سرمايه گذاري واحدهاي صنعتي در شهركها ونواحي صنعتي از برنامه پيش بيني شده سازمان در سال 90، فراتر رفته و بيش از 137درصد محقق شده است.

مولايي با اشاره به استقبال سرمايه گذاران از شهركها و نواحي صنعتي افزود: ميزان سرمايه گذاري واحدهاي صنعتي در سال گذشته، 22 هزارو737ميلياردريال پيش بيني شده بود اين درحالي است كه طي يكسال گذشته بيش از31 هزارو 42 ميلياردريال اعتباردر اين بخش سرمايه گذاري شد.

معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به رشد 9 درصدي تعداد واحدهاي به بهره برداري رسيده در سال گذشته، خاطرنشان كرد: در حال حاضر 27 هزار و 769 واحد صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي فعال است كه براي 581 هزار و220 نفراشتغال ايجاد كرده است.

مولايي توسعه واحدهاي صنعتي مستقردر شهركهاي صنعتي را يكي از سياستهاي اصلي سازمان برشمرد و گفت: در سال گذشته تعداد واحدهاي به بهره برداري رسيده نيز رشد قابل قبولي داشت و اين مجموعه توانست بيش از 2 هزارو310 واحدصنعتي را با سرمايه گذاري31 هزارو 42 ميلياردريالي تكميل كند كه براي بيش از 43 هزارو 852 نفر اشتغال بهمراه داشت.

مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به افزايش سه برابري بودجه شهرکهای صنعتی کشور در سال" تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار اميدواري كرد ؛ وضعیت شهرکها و نواحی صنعتی در سال جدید بهتر از سال قبل خواهد بود.

وي تصريح كرد: بدنبال افزايش بودجه سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، کمکهای فنی اعتباری، کمک های نوسازی و بازسازی و بودجه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک نيز افزايش چمشگيري خواهد شد.

مدير عامل سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي از ايجاد اشتغال براي43 هزارو 852 نفر در شهركها ونواحي صنعتي خبرداد و خاطرنشان كرد: با اعتبارات خوبی كه براي توسعه صنایع کوچک و اتمام پروژه های نیمه تمام جذب شده ، در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات چشمگيري دربخش تولید و صنعت خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.