سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

راه اندازی دفتر گردشگری سلامت فارس در پایتخت عمان

دفتر گردشگری سلامت فارس در مسقط راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس و به نقل از روا بط عمومی شرکت توسعه گردشگری فارس  از جمله فعالیتهای این دفتر، خدمات Vip در بیمارستا نهای مجهز و شاخص استان گرفته تا تشکیل پرونده برای بیماران و ارا ئه تسهیلات لازم و مناسب به گردشگران ورودی است.

 اين گزارش مي افزايد : طبق تفاهم نامه ای که با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انعقاد است با شروع به فعالیت این دفتر ، خدمات گردشگری و پزشکی به تمامی گردشگران حوزه سلامت مطلوب تر خواهد شد و از فعالیت برخی افراد سود جو جلوگیری می شود و همچنین گردشگران خارجی با ظرفیتهای استان فارس در حوزه های گردشگری ، پزشکی و فرهنگی آشنا می شوند.

شناسایی و جذب گردشگران از مبدا و تهیه خلاصه پرونده آنها و پذیرش بیماران در بیمارستانها و همچنین دنبال کردن مراحل صدور روادید و تهیه بلیت برای شهر مقصد به گردشگران از فعالیتهای این دفتر است که می توان به عنوان بسته های خدمات سلامت و گردشگری از آن نام برد.

بنابر اين گزارش : هم اکنون گردشگران بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس برای درمان به شهرهای اصفهان ، شیراز ، مشهد و تهران سفر می کنند و با توجه به رقابت شدیدی که در بین کشورهای منطقه همچنین شهرهای کشور وجود دارد شرکت توسعه گردشگری فارس اقدام به راه اندازی چنین دفتری کرد.این دفتر تا بستان امسال راه اندازی می شود./ب

برچسب ها: سلامت ، گردشگری ، عمان ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.