سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی سرمایه گذاری در گیلان

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان از آغازعملیات اجرایی ساخت شهرک صنعتی سرمایه گذاری در این استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مجیدعباسیان امین گفت : درراستای اجرای مصوبات سفر هیات دولت به استان گیلان درخصوص احداث و توسعه شهرکهای صنعتی ، ساخت شهرک صنعتی سرمایه گذاری که از مصوبات دور دوم سفرریاست جمهوری به استان بوده در نقطه مرزی شهرستان رشت و صومعه سرا در منطقه کفترود احداث خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان اظهار داشت : عرصه تهیه شده برای این شهرک از اراضی ملی بوده و از طریق منابع طبیعی به شرکت شهرکهای صنعتی واگذار شده است و وسعت آن نزدیک به 50 هکتار است.

وی درخصوص احداث این شهرک افزود: این عرصه اوایل خردادماه به شرکت شهرکهای صنعتی واگذار شده و در حال حاضرمطالعات فاز 1 و 2 طراحی شهرک در دست اقدام است .

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی گیلان بیان داشت : با توجه به موقعیت ممتازی که این شهرک به جهت نزدیکی به مرکز استان و امکاناتی از قبیل فرودگاه ، راه آهن دارا است، برنامه ریزی ها درراستای واگذاری عرصه صنعتی در این شهرک در راستای استقرار واحدهای صنعتی بزرگ است.

وی افزود: در نظراست که عملیات اجرایی و مراسم کلنگ زنی احداث شهرک صنعتی سرمایه گذاری در هفته صنعت و معدن با حضور مسئولان ارشد استان انجام شود.

برچسب ها: شهرک ، شهرستان ، عملیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.