سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه آموزشی ترافیک در منطقه 17

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه 17 در هفته جاری اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع ترافیک و عبور و مرور کرد.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اداره آموزشهای شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 17، کارگاه آموزشی ترافیک و عبور و مرور در سرای محله برگزار کرد.
وی ادامه داد: این کارگاه با هدف بالا بردن سطح آگاهی شهروندان برگزار که با استقبال خوب آنها روبه رو شد.
وی اظهار داشت: هر هفته سه شنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 10 صبح کارگاه آموزشی با عنوان فرهنگ و ترافیک در پردیس سلامت منطقه برگزار شده که این اقدامات به منظوری است که شهروندان بتوانند با اصول صحیح و رفتارهای مناسب رانندگی آشنا شوند.

*راه اندازی خانه علم و زندگی در منطقه 17
مدیر روابط عمومی منطقه 17 گفت: در 14 محله از منطقه 17، خانه های علم و زندگی راه اندازی شد.
پناهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در 14 محله خانه علم و زندگی راه اندازی شده که یکی از جدیدترین اقدامات شهرداری در حوزه فرهنگی اجتماعی نیاز به آموزش شهروندی است.
وی ادامه داد: یکی از محورهای کار شهرداری برای تبدیل این نهاد به نهادی فرهنگی اجتماعی ارائه آموزشهای متنوع و مناسب به شهروندان است.
پناهی تصریح کرد: برای آشنایی با جزییات بیشتر درباره طرح خانه علم و زندگی و نحوه آن در سراها و مراکز آموزشی-فرهنگی محله جلساتی در محله های منطقه برگزار خواهد شد.

*تجهیز سرای محله های 14 گانه شهرداری منطقه 17
معاون اجتماعی شهرداری منطقه 17 گفت: با توجه به کاربری های سراهای محله و راه اندازی خانه های علم و زندگی محله های 14 گانه تجهیز شدند.
صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سرای محله های 14 گانه منطقه باز نگری و تجهیز می شوند.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی منظم یک روز در هفته بازدید میدانی از سرای محله با هدف ایجاد تطابق میان نیازها و امکانات موجود در سراهای محله برای شهروندان وجود خواهد داشت.

*ساخت 12 گلدسته با تکیه بر هنر و معماری اسلامی
شهردار منطقه 17 گفت: ساخت 12 گلدسته برای مساجد منطقه 17 با تکیه بر هنر و معماری اسلامی به زودی آغاز می شود.
محمد زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای پیشبرد اهداف سند راهبردی شهر تهران با تکیه بر هنر و معماری اسلامی ساخت 12 گلدسته برای برخی از مساجد سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ساخت گلدسته برای مساجد منطقه در راستای تحقق شعار «مسجد محوری» بوده و مساعدت مالی برای کمک به نوسازی مساجد ساخت گلدسته و به کار گیری اصول و متون معماری اسلامی- ایرانی یکی از رویکردها و اولویت های شهردار تهران است.

*استقبال 4800 نفر از شهروندان از ورزش صبحگاهی
رئیس اداره تربیت بدنی منطقه 17 گفت: 4800 نفر از شهروندان منطقه 17 از ورزش صبحگاهی در ایستگاههای سلامت و تندرستی استقبال کردند.
قیطاسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ایستگاههای ورزشی بوستان ها و بعضی از مراکز ورزشی از جمله ایستگاهها سلامت و تندرستی با استقبال بیش از 4800 نفر از شهروندان روبه رو شدند.
وی اظهار داشت: 42 ایستگاه ورزش صبحگاهی منطقه هر روز به صورت جداگانه و در دو نوبت مختلف میزبان آقایان و بانوان علاقه مند به ورزش است.
قیطاسی خاطر نشان کرد: این فعالیتهای ورزشی همراه با حضور مربیان انجام شده تا شهروندان با اصول صحیح ورزش و استفاده مناسب از مجموعه وسایل بدن سازی موجود در بوستان ها آشنا شوند./ل

برچسب ها: شهرداری ، موسوی ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.