سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا برای ماه رمضان

استاندار تهران از برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان خبر داد.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: این نمایشگاه ها در قالب سه نمایشگاه در شهر تهران و 15 نمایشگاه در شهرهای تابعه، فروش فوق العاده 600 واحد صنفی با هماهنگی مجامع امور صنفی، برگزاری فروش فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای و میادین شهرداری، هماهنگی با انجمن های زیربط برای عرضه فوق العاده برخی کالاهای اساسی از جمله شیر و لبنیات و مواد گوشتی با نرخ های مصوب خواهد بود.
تمدن تصریح کرد: علاوه بر این در این دوره و در زمان برگزاری نمایشگاه طرح تشدید بازرسی جهت نظارت بر توزیع اقلام تعیین شده صورت خواهد گرفت که همه این موارد تا نزدیک شدن به ایام ماه رمضان تشدید خواهند شد.
تمدن با بیان اینکه نباید به هیچ دلیلی اجحاف و گرانی بر مردم تحمیل شود، اظهار کرد: در چند مدت اخیر بنا به دلایلی از جمله نوسانات دلار و شرایط اقتصادی بازار مردم شاهد افزایش قیمت در برخی از اقلام و مایحتاج خود بودند و تلاش کرده ایم تا جدای از افزایش منطقی برخی از اقلام، اجحاف و گرانی بر مردم تحمیل نشود. در عین حال تلاش می کنیم همه اقدامات با هماهنگی و همراهی اصناف و بازاریان باشد تا موجب آزار و اذیت مردم و کسبه نشود./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.