سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در قم رسما آغاز به کار کرد

طی حکمی از سوی حسن گروسی ، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله جلالی به سمت مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در قم منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، در جلسه هفتگی مدیران شبکه ، با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عبدالله جلالی دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در قم  رسما آغاز به کار کرد.
در این حکم آمده است: با توجه به اهمیت و حساسیت این دفتر انتظار می رود تعامل مناسب با دفاتر مراجع معظم تقلید ،آیات عظام و نهادهای دینی در دستور کار قرار گیرد . بدیهی است ایجاد زمینه مناسب برای کاهش مدت و هزینه های تولید برنامه ها ، برنامه ریزی به منظور استفاده بهینه از منابع ، امکانات و قابلیت های تحقیقاتی وپژوهشی از وظایف آن بوده و امید است با هماهنگی گروههای برنامه ساز و همکاری ، تعامل و نظارت بر روند تولید برنامه های معارفی سیما در شهر مقدس قم ، شاهد ارتقاء جایگاه فعلی و تسهیل در روند تولیدات در کوتاه مدت باشیم.
در ادامه این جلسه ، گروسی گفت : حوزه علمیه و ارتباط منطقی ومستمر با علما و روحانیت از ضروریات شبکه است و با توجه به تاسیس دفتر قم ، انشاالله به زودی شاهد فعالیت های ویژه در این امر خواهیم بود . ضمن اینکه ظرفیت بسیار مناسب شهر مقدس قم و حوزه علمیه ، می تواند این دفتر را به عنوان اتاق فکر فعال و موثر برای شبکه قرآن و معارف سیما تبدیل کند.
لازم به ذکر است ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله جلالی فوق لیسانس ارتباطات از دانشکده صدا و سیما بوده و پیش از این مدیریت آموزش دانشکده صدا و سیما را برعهده داشته است./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.