سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاست‌های اجرایی نیروهای مسلح در خصوص سال تولید ملی ابلاغ شد

سیاست‌های اجرایی نیروهای مسلح در خصوص سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تدوین و به کلیه نیروهای مسلح ابلاغ شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، به دنبال برگزاری نشست‌های کارشناسی و تخصصی، سیاست‌های اجرایی نیروهای مسلح در خصوص سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تدوین و به کلیه نیروهای مسلح ابلاغ شد.

ستاد کل نیروهای مسلح، نام گذاری سال 1391 با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز را فرصت مغتنمی می‌داند تا با تبعیت ذهنی و عملی از این شعار کلیدی و راهبردی، گامی دیگر در ارتقاء سطح و جایگاه کشور عزیزمان در ابعاد استقلال واقعی و مقابله با آسیب‌ها و تهدیدها برداشته شود.

در بخشی از این سند به ایجاد سامانه‌های مدیریتی در راستای تحقق شعار سال، توسعه متوازن تولیدات داخلی، کمک به سایر دستگاه‌های و سازمان‌ها در امر خود اتکایی و ارتقای تولیدات بومی، مساعدت به سازمان‌های ذیربط در امر جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و غیر ضروری خارجی به داخل کشور، حضور پررنگ بسیج و نهادینه سازی ارتقاء سطح کار و تلاش موثر ارتقاء سطح آموزش، مقابله با تبلیغات سوء و عملیات روانی دشمنان در خصوص میزان توانمندی های ملت ایران و موادی از این قبیل اشاره شده است.

در این گزارش اظهار امیدواری شده است که سایر دستگاه‌های هر یک در محدوده ماموریت و وظایف محوله، اسناد نحوه اقدام در چارچوب منویات مقام معظم رهبری به شعار سال را تهیه و در اجرای آن اهتمام لازم صورت پذیرد.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.