سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آینده کشور در دست شما جوانان فعال و نخبه اجتماعی است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: آینده کشور در دست شما جوانان فعال و نخبه اجتماعی است که با انگیزه های خود می توانید قله های موفقیت را طی کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما با بیان این مطلب که حضرت علی اکبر(ع) دارای فضایل اخلاقی مثال زدنی است و الگوی تمام عیار جوانان مسلمان ایرانی محسوب می شود؛ افزود: نام حضرت علی اکبر(ع) بهترین نام برای جشنواره جوان است چراکه علی اکبر(ع) بیشترین شباهت از نظر فضائل اخلاقی و الهی را به پیامبر اکرم(ص) دارد.
وی ادامه داد: جوانان ایرانی در رشد و ارتقا همه جانبه جامعه از اهمیت بسیاری برخوردارند چراکه هر جامعه ای پیشرفت خود را مدیون جوانان خود است.
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه جوانان فعال در حوزه اجتماعی قسمت اعظمی از جوانان جامعه محسوب می شوند اظهار داشت: نیاز است این جوانان تربیت لازم را در خود نهادینه کنند چراکه بسیاری از آسیب ها جوانان ما را تهدید می کند.
ضرغامی تصریح کرد: ما بیش از گذشته به جوانان نخبه نیازمندیم چراکه آینده کشور در دست شما جوانان فعال و نخبه اجتماعی است.
وی با بیان اینکه جوانی بسیاری از ویژگی های برجسته را با خود به همراه دارد اظهار داشت: عمده ترین و برجسته ترین فعالیت ها در دوران جوانی رخ می دهد.
رئیس سازمان صدا و سیما در پایان در جمع جوانان برگزیده فعال اجتماعی جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) خطاب به این جوانان گفت: انگیزه های بسیاری از سوی شما جوانان برای پیمودن قله های موفقیت وجود دارد و شما جوانان نشانه ای از ارزش های هستید که در کشور وجود دارد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.