سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موضع متغير خاتمي سياست تغيير تاکتيک است

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: موضع متغير خاتمي سياست تغيير تاکتيک است چراکه در اصول و نگاه وي به مسائل سياسي کشور تحولي رخ نداده است.


زهره الهيان عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مواضع اخير خاتمي نسبت به فعاليت هاي وي در سال 88 گفت:‌ فتنه 88 خاطرات بدي را در اذهان عمومي تداعي مي‌کند چراکه مردم نيازمند اتخاذ مواضع صحيح و مخالفت خاتمي از همسويي با جريانات خارج از کشور بودند اما پس از وقايع انتخابات 88 رفتار عادلانه‌ و مناسبي از سوي وي مشاهده نکردند.

وي در ادامه گفت:‌ مواضع خاتمي و خوئيني‌ها در فتنه سال 88 همراهي و همسويي با عوامل فتنه بود در نتيجه رفتارهاي اين اصلاح‌طلبان تندرو از ياد و خاطره مردم محو نمي‌شود.

نماينده مردم تهران در مجلس هشتم با اشاره به  عدم تعيين خط و مرز مناسب از سوي خاتمي و موسوي خوئيني‌ها،‌اظهار داشت: اصلاح طلبان تندرو در فتنه 88 حد و حدود خود را در واگرايي از بيگانگان و استکبار جهاني مشخص نکردند.

الهيان مشارکت خاتمي را در انتخابات مجلس نهم غيرقابل قبول دانست و تصريح کرد: مشارکت خاتمي در انتخابات مجلس نهم به منظور حضور و فعاليت در انتخابات رياست جمهوري سال آينده بوده اما اين امر براي مردم قابل پذيرش نيست.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي تاکيد کرد: موضع متغير خاتمي سياست تغيير تاکتيک است چراکه در اصول و نگاه وي به مسائل سياسي کشور تحولي رخ نداده است.

وي در ادامه به تغيير موضع اصلاح طلبان در يک سال باقي مانده تا انتخابات رياست جمهوري اشاره و تصريح کرد: تغيير تاکتيک اصلاح طلبان به منزله بازيابي جايگاه اصلاح‌طلبان در عرصه سياسي و جايگاه‌‌هاي نظام است هرچند که اين تغيير تاکتيک تاثيري در نگاه مردم نسبت به جريان اصلاحات نخواهد داشت.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينکه تغيير مواضع خاتمي از ديگر محورهاي فعاليت‌هاي سياسي براي جلب نظر هواداران و اطرافيان است، خاطر نشان کرد: به طور مسلم خاتمي در روند انتخابات رياست جمهوري در تلاش است تا به عنوان محوري براي حرکت‌‌هاي اصلاح طلبان قرار گيرد به همين جهت فعاليت محوري براي حرکت‌هاي خود را تشديد کرده است. /س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.