سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

6 استان، پيشگامان تبليغ كتاب با بيلبوردهاي تبليغاتي

بيلبوردهاي تبليغاتي اين روزها سايه بر بزرگراه ها و ديوارهاي 6 استان كشور چون بوشهر، يزد، مازندران و آذربايجان غربي انداخته و كتاب را در قالب شعار به ياد مردم مي اندازند.

مجدالدين معلمي، معاون توسعه كتابخانه ها و كتابخواني نهاد كتابخانه هاي عمومي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه ايده بيلبوردهاي تبليغاتي برگرفته از سخنان  مقام معظم رهبري در ديدار اخير خود با كتابداران است، افزود: 6 استان چون بوشهر، يزد، مازندران، آذربايجان غربي پيشگامان تبليغ كتاب بواسطه بيلبوردهاي تبليغتي هستند.
وي به تاكيد مقام معظم رهبري در افزايش فعاليت صدا و سيما در حوزه تبليغ كتاب اشاره كرد و گفت: نهاد كتابخانه هاي عمومي نيز در حوزه مسائل شهري كار خود را با تهيه بيلبوردهاي مزين به شعار هاي منطبق با اصل تبليغ و ترويج مطالعه و كتابخواني شروع كرد.
معاون توسعه كتابخانه ها و كتابخواني خاطرنشان كرد: نهاد كتابخانه هاي عمومي در حوزه تبليغ كتاب علاوه بر تهيه بيلبوردهاي تبليغاتي هماهنگي هاي لازم را با متروي تهران داشته و تا به حال نيز كتابهاي زيادي را از طريق نصب بيلبوردهاي كوچكي درواگن هاي مترو تبليغ و معرفي كرده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.