سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی:

ایران در مذاکرات مسکو برتوافقات از طریق گفتمان منطقی تاکید خواهد کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات با گروه 1+5 در مسکو برتوافقات از طریق گفتمان منطقی تاکید خواهد کرد.

محمد ساجدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات ایران و گروه 1+5 در مسکو گفت: جمهری اسلامی ایران همواره  مواضع خود را اعلام  کرده و قطعا در مذاکرات مسکو نیز همین روند را دنبال خواهد کرد و لابی گری های رژیم غاصب صهیونیستی برای امتیاز گرفتن از مذاکرات در راستای اهداف شوم خود در نتایج حاصله از مذاکرات مسکو راه به جایی نخواهد برد.

وي تصريح کرد: جمهوری اسلامی ایران سعی دارد تا از طریق مذاکره و گفتمان منطقی مسائل را حل و فصل کرده و همین رویکرد نوعی پیروزی برای کشورمان به شمار می آید.

ساجدی با اشاره به اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب افزود: کلينتون اعلام کرده حتی اگر در مذاکرات به نتيجه برسيم تحريم ها عليه ايران را لغو نخواهیم کرد  و این نشانگر ضعف استکبار جهانی در برابر موقعیت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

این کارشناس مسایل سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد:  کشورمان در اين مذاکرات نیز به توافقات از طریق گفتگو تاکید خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران خواستار نتیجه برد -برد از مذاکرات آتی است./پ2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.