سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفی حسین خانی:

برای بعد از المپیک برنامه دارم

کشتی گیر آزاد وزن 74 کیلوگرم کشورمان گفت: هر طور شده برای رقابت های جهانی 2013 باید صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

مصطفی حسین خانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در چند ماه گذشته تمرینات بسیار منظم و منسجمی  داشتم و در مسابقه ای هم که به میدان رفتم نتیجه قابل قبولی کسب کردم.

وی ادامه داد: در رقابت های جام جهان پهلوان تختی قهرمان شدم و در تورنمنت بین المللی جام هاری رام هند نیز که چند هفته گذشته برگزار شد به مدال طلا رسیدیم.

حسین خانی تصریح کرد: در جام هاری رام کشتی های بسیار خوبی گرفتم و در فینال رقابت های کشتی گیر هندی که سهمیه المپیک را به دست آورده بود توانستم در کشور خودش شکست دهم.

وی اضافه کرد:‌در اردوهای تیم ملی زیر نظر کادر فنی بیشتر روی نقاط ضعفم کار خواهم کرد تا بعد از بازی های المپیک به یک کشتی گیر شش دانگ تبدیل شوم.

حسین خانی در پاسخ به این سوال که با وجود صادق گودرزی چقدر به پوشیدن دوبنده تیم ملی در آینده امیدوار است گفت: در هر صورت صادق گودرزی با کسب 3 مدال جهانی یکی از بهترین کشتی گیران دنیا در وزن 74 کیلوگرم محسوب می شود که این موضوع نه تنها امید من را برای ملی پوش شدن کمرنگ نخواهد کرد بلکه باعث خواهد شد انگیزه و تلاشم چندین برابر شود و مطمئن باشید با برنامه ریزی که انجام داده ام سال آینده ایران در رقابت های جهانی خواهم بود./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.