سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیلاب مترو در ثانیه های طلایی مهار شد و گرنه حادثه ای مرگبار رخ می داد

معاون حمل ونقل و ترافیک گفت: حادثه سیلاب مترو بدون هیچ حادثه مرگباری بر سر شماري از شهروندان کنترل شد و این خود نشان می دهد که از ثانیه های طلایی مدیریت بهران به درستی استفاده شده است.

 سید جعفر هاشمی تشکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: موضوع از دقایق اول که در گزارش کمیسیون عمران شورای شهر مطرح شد باید مورد توجه بیشتر قرار می گرفت.
وی تصریح کرد: در این حادثه با اقدامات به موقع و مطابق با استاندارد ها، شهرداری تهران توانست نسبت به تخلیه مسافران مترو در دقایق طلایی اقدام کند وحتی یک نفر در هزاران مسافر متروآسیب ندیدند.
 وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از زمانی که پیغام شکسته شدن دیواره رودخانه میان رود اعلام شد عملیات مهار سیلاب و مدیریت بحران صورت گرفت و کلیه مدیران ، کارشناسان مدیریت شهری با انواع تجهیزات از قبیل لودر، بلدوز، بیل مکانیکی ، جرثقیل در صحنه حادثه حضور داشتند افزود: با به کارگیری تمام امکانات و روش ها مانند ایجاد خاکریز و نصب لوله ها ی انتقال آب مهار سیلاب صورت گرفته و عملیات مهار سیلاب اخیر در تهران بهترین مانور مدیریت بحران بود.
تشکری خاطر نشان کرد: با اینکه تخلیه به موقع و سریع مسافران از مترو هیچ یک از آنها صدمه ای ندیدند پرسنل شرکت مترو نیز با عملکرد سریع منظم و به موقع خود نه تنها دچار آسیب نشدند بلکه نسبت به مدیریت بحران اقدام کردند./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.