سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان در مرگ سياسي به سر مي‌برند

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران گفت: اصلاح‌طلبان در مرگ سياسي به سر مي‌برند و در انتخابات رياست جمهوري و شوراها سهمي نخواهند داشت.


 مجتبي شاكري عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اختلاف نظري كه بين مجموعه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس وجود داشت به نوعي حضور و عدم حضورشان را نامفهوم گذاشت و به دليل عدم ارائه تصوير روشن از خود نتوانستند حضور موثري داشته باشند.

شاكري با اشاره به اينکه فعاليت سياسي خارج از چهارچوب نظام امكان پذير نيست، ادامه داد: ايجاد شدن پارادوكس بين رفتار اصلاح طلبان شركت كردن و يا شركت نكردن آنان در انتخابات را نا مفهوم گذاشت و در انتها نيز براي خروج از سردرگمي راه حل شرکت در انتخابات را پيدا کردند چراكه مخالف نظام حركت كردن رامناسب نديدند.

اين عضو جمعيت ايثارگران افزود: اصلاح طلبان با ايجاد شرط هاي غير ممکن به دنبال راه حل مناسبي براي حضور در نظام هستند و با اشاره به آزادي زندانيان سياسي و بازخواهي نظام در اينباره به دنبال تبرئه کردن خود هستند.

شاكري به شرط‌هاي اصلاح‌طلبان براي نظام اشاره کرد و گفت:‌ نظام حاضر به پذيرفتن شرط هاي اصلاح طلبان نيست و همچنان مردم به انتظاراعلام حکم قوه قضائيه در رابطه با فتنه گران هستند.
 عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي سهم جريان اصلاحات در انتخابات رياست جمهوري را بسيار کمرنگ دانست و خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان فعلا در مرگ سياسي به سر مي‌برند چراکه مردم منتظرند تا اين جريان از اتهامات وارد شده به نظام و ملت و انقلاب اعلام برائت کنند./س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.