سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيروهاي امنيتي سوريه يک دستگاه خودروي بمب‌گذاري شده را کشف کردند

مناطق مختلف سوريه در 24 ساعت گذشته حوادث مختلفي از جمله انفجار چند دستگاه خودرو و کشف يک خودروي بمب گذاري شده را شاهد بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين، خبرنگار اين شبکه در دمشق در گفتگويي درباره اوضاع سوريه در ساعات اخير گفت: منابع رسمي سوري اعلام کردند يک دستگاه خودروي بمب گذاري شده حامل هفتصد کيلوگرم مواد منفجره در يک پست ايست و بازرسي در منطقه در ريف دمشق کشف و ضبط شد. از سوي ديگر دو خودرو نيز در محله برزه منفجر شدند که در انفجار اول راننده خودرو کشته شد و در انفجار خودروي دوم نيز به سرنشين خودرو آسيب رسيد. آخرين اطلاعات دريافتي حاکي از آن است که اين خودرو به معاون وزير دفاع تعلق داشته است ولي شخصي که در اين انفجار هدف قرار گرفته  يکي از نزديکان وي بوده که دانشجو بوده است و در اين حادثه دو پاي وي قطع شده است.

ناصيف در ادامه افزود: به گفته منابع رسمي شماري از افسران جدا شده خود را در منطقه الحفه تسليم نيروهاي ارتش سوريه کردند و اين کار با ميانجيگري برخي از بزرگان منطقه انجام شد.

وي در ادامه در پاسخ به سوالي درباره حرف و حديث ها درباره ناامني در دمشق و سيطره مخالفان بر برخي محله هاي دمشق گفت: واقعيت آن است که نيروهاي دولتي و افراد مسلح به صورت متناوب برخي از مناطق را تحت سيطره خود در مي آورند. برخي مناطق تحت سيطره نيروهاي مخالفان است و نيروهاي امنيتي براي آزادي اين مناطق اقدام به اجراي عمليات مي کنند و اين مناطق را از مخالفان بازپس مي گيرند. بيشتر درگيري ها در منطقه دوما و محله قابون است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.