سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلايه جمشيد حيدري از بي توجهي مسئولان نسبت به قاسم انصاري:

صندوق حمايت از هنرمندان بي توجهي مي كند

نامه مساعدت "شمقدري"صندوق تعاون هنرمندان جوابمان را نمي دهد.

جمشيد حيدري،تهيه كننده و كارگردان سينما با اشاره به وخامت اوضاع جسماني كارگرداني جوان سينما،قاسم انصاري به خبرنگار حوزه سينماي باشگاه خبرنگاران گفت:پروانه فيلم "جزو مد" را گرفته بوديم و مراحل پيش توليد را طي مي كرديم و قرار بود 15 فروردين كلبه بزنيم، ولي چند روز قبل از عيد به قاسم انصاري احساس ناخوشي دست داد و اوضاع وي طوري حادثه كه به ناچار به يك متخصص مراجعه كرديم و متاسفانه تشخيص تومور مغز استخوان دادند از اين رو وي از عيد تا به حال در بيمارستان بستري و مشغول شيمي درماني است.
وي افزود:هزينه هاي درمان "قاسم انصاري" در حد سرسام آور زياد است و ما به صندوق تعاون هنرمندان نامه حمايت مالي فرستاده ايم،ولي به رغم نامه مساعدت "شمقدري" هنوز هيچ پاسخي به ما نداده اند و در حال حاضر 2 ماه است كه وعده سرخرمن مي دهند.
حيدري ادامه داد:مسئولان بنياد سينمايي فارابي نيز قول مساعدت داده اند و قرار است در روزهاي پيش رو اين كمك ما به دست ما برسد.
كارگردان فيلم "گيس بريده" تصريح كرد:"قاسم انصاري" كارگردان جوان و خوش فكري است كه فيلم هاي كوتاهش در جشنواره هاي بين المللي جوايزي را به خود اختصاص داده بود  "جزر و مد" نخستين اثر سينمايي بلند وي بود كه اميدواريم با بهبود وي كار به انجام برسد./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.