سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشيد مشايخي:

برپايي جشن ارديبهشت تئاتر ايران درجريان تئاتر كشور تأثيرگذار است

برپايي هر نوع گردهمايي و جشن تئاتر از جمله جشن ارديبهشت تئاتر ايران، درجريان تئاتر كشور تاثير گذار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛جمشيد مشايخي در گفت و گو با روابط‌عمومي اداره كل هنرهاي نمايشي، ضمن بيان اين مطلب گفت: بهتر است در كنار برپايي جشن هاي بزرگ در حوزه تئاتر از جمله جشن ارديبهشت تئاتر شرايطي را فراهم كنيم كه هنرمندان بتوانند آثار بزرگان درام نويس جهان را به صحنه ببرند.
اين هنرمند پيش‌كسوت عنوان كرد: با توجه به اينكه برگزاري جشن ارديبهشت تئاتر ايران در تاريخ سالانه‌ي ما هنرمندان تئاتر، مناسبتي مهم است اما بايد به همراه اين گونه مناسبت ها، زمينه هاي بيشتري براي شكوفايي اين هنر فراهم كرد.
جشن ارديبهشت تئاتر ايران با تحقق اهداف و آرزوهاي هنرمندان كامل مي شود. ما بايد ادعاهايي را كه در زمينه تئاتر داريم،با اجراي آثاري فاخر و ارزشمند كه با اختيار كارگردان اثر توليد مي شود، اثبات كنيم.
اين هنرمند تئاتر و تلويزيون در ادامه تصريح كرد: مسئولان امور هنري بايد در تحقق اين امر راه گشا باشند و به عنوان خدمتگزاران اين حوزه به هنرمندان ياري رسانند زيرا هيچ اثر هنري جامعه را به انحطاط نمي كشد بلكه محصولات هنري انسان را به حقيقت مي رساند.
مشايخي همچنين در پايان يادآور شد: ادامه بيان كرد: هنرمندان اين عرصه به دنبال شهرت نيستند؛چون قصد دارند از راه هنر به جامعه خود خدمت كنند و اين موضوع نمايانگر شخصيت قابل تحسين هنرمندان تئاتر است.
لازم به يادآوري است:جمشيد مشايخي كه طي چند روز گذشته به شهر آمل سفر كرده بود از تمرين يكي از آثار نمايشي شهر آمل ديدن كرد و در پايان جلسه تمرين با كارگردان و ساير عوامل نمايش نيز به گفت و گو نشست./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.