سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

100 روستا وارد مباحث آموزشی زیست‌محیطی شد

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست خراسان رضوی از ورود 100 روستا به مباحث آموزشی زیست محیطی در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از مشهد، سیدحسین آقامیری صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان زیست محیطی که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در سال 90، در 100 روستا تلاش کردیم که وارد مباحث زیست محیطی شویم و هم اکنون کار در 150 روستا عملیاتی شده و امیدواریم در سال جاری ظرفیت عملیات افزایش پیدا کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه در مورد واحدهای صنعتی نیز 18 سیستم آنلاین نصب شده، تاکید کرد: علاوه بر آن 6 آزمایشگاه معتمد نیز برای صنعتگران معرفی شد که تلاش می‌شود امسال به 18 آزمایشگاه برسد.

وی درباره طرح محیط‌یار مدارس بیان داشت: در برنامه‌ای دو ساله برای یک هزار مدرسه در استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی کردیم و کار در  70 مدرسه به صورت پایلوت آغاز شده است.

آقامیری با اشاره به حیطه مسائل اجتماعی و انواع گروهای مخاطب در حوزه محیط زیست بیان داشت: افرادی که به محیط زیست تجاوز می‌کنند افرادی هستند که مانند شکارچیان غیر‌مجاز بیشتر به گونه‌های زیستی آسیب می‌رساند.

وی افزود: مجموعه افراد جامعه که در هفته محیط زیست مخاطب هستند باید در جهت سلامت منابع طبیعی تلاش کنند که قطعا بهبود زندگی شخصی خودشان را در پی خواهد داشت./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.